از آموزش دیدگان خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی گیلان بصورت پیامکی نظرسنجی می گردد .
از آموزش دیدگان خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی گیلان بصورت پیامکی نظرسنجی می گردد .
عملکرد مشاوران و کارشناسان راهنمای خدمات غیرحضوری در ایستگاههای از من بپرس شعب تامین اجتماعی گیلان و همچنین میزان رضایتمندی مخاطبان از سامانه مربوطه در قالب نظرسنجی پیامکی مورد رصد و پایش قرار می گیرد .

بدنبال اجرای طرح گسترده ۳۰/۷۰ که با ارائه ۳۰ خدمت غیرحضوری از طریق سامانه es.tamin.ir اجرائی گردیده است ، ایستگاههای از من بپرس بمنظور راهنمایی و مشاوره بیمه شدگان و کارفرمایان جهت کاربری آسان از این سامانه در شعب سراسر استان راه اندازی شد .

براین اساس با توجه به اینکه ایجاد رضایتمندی و تسهیل امور مخاطبان مهمترین هدف اجرای طرح قلمداد می گردد ، به استناد مصوبه کارگروه نظارتی طرح تحول دیجیتالی تامین اجتماعی گیلان ، نظرسنجی پیامکی از عملکرد کارشناسان و مشاوران راهنمای خدمات غیرحضوری در این ایستگاهها و همچنین میزان رضایتمندی کاربران از سامانه مذکور بصورت پیامکی انجام خواهد شد .

در این طرح ۷۰ کارشناس تامین اجتماعی در بیست و هشت شعبه بصورت مستقیم و ۴۰ نفر بصورت پشتیبان امر راهنمایی و آموزش کاربران ادارات ، شرکتها ، رابطین بیمه ای کارگاهها و کارخانجات بزرگ ، مسئولین کافی نت ها و بیمه شدگان  و کارفرمایان حقیقی بصورت انفرادی را برعهده خواهند داشت و عملکرد آنها بصورت روزانه مورد نظارت قرار خواهد گرفت .