آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در استان گیلان برگزار شد
آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در استان گیلان برگزار شد
بیش از 2200 داوطلب بمنظور استخدام در تامین اجتماعی گیلان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، دو آزمون استخدامی و مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی با هدف جذب نیروهای جدید و همچنین شناسایی استعدادها و پرسنل توانمند بمنظور بهره گیری در عرصه های مدیریتی با تکیه بر نظام شایسته سالاری در روز جمعه مورخ ۲۱ شهریورماه بطور همزمان با سراسر کشور ، از طریق سازمان سنجش و با همکاری دانشگاه گیلان برگزار گردید .

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در بازدید از روند اجرای برگزاری این آزمون ها با اشاره به اینکه تامین اجتماعی بعنوان بزرگترین مجموعه بیمه گر اجتماعی کشور عهده دار ارائه تعهدات و خدمات به بیش از ۴۵ میلیون نفر در سطح کشور است افزود : تعداد ۲۸۳۲ نفر در آزمون استخدامی و ۴۷۵ نفر در آزمون مدیران ثبت نام نموده اند که سرکشی انجام شده در حوزه های مختلف بیانگر عدم حضور حدود ۲۰ درصد داوطلبان بوده است .

ایشان با بیان اینکه اتخاذ تدابیر مناسب جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بمنظور حفظ سلامتی همکاران و شرکت کنندگان در آزمون استخدامی از ارکان مورد توجه و وجه تمایز بارز این آزمون با سایر موارد مشابه بود اظهار داشت : با توجه به استقبال بالا در هر دو آزمون ، امیدواریم نتایج ، سبب شناسایی افراد کارآمد و جوانان مستعد برای جذب در مجموعه سازمانی باشد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه بررسی های میدانی و آمار شرکت کنندگان در آزمون مدیران آینده بیانگر مشارکت بیشتر حوزه بیمه ای به نسبت جمعیت کارکنان شاغل است ، اجرای این آزمون برای دومین سال را گامی موثر در مسیر تحقق رویکرد شایسته سالاری برشمرده و از آن بعنوان یکی از اقدامات برجسته دکتر سالاری مدیرعامل سازمان یاد نمود .

حسین نژاد در بخش دیگری از سخنان خود افزود : بدنبال بازنشستگی جمع کثیری از همکاران در پایان سال ۹۸ ، در ماههای سپری شده سالجاری تاکنون حدود ۱۰ انتصاب و معرفی جهت طی مراحل اداری و مصاحبه های تخصصی کانون ارزیابی بمنظور صدور حکم در پست های معاونین و روسای شعب داشته ایم که همگی از منتخبین آزمون مدیران آینده سال گذشته بوده است  .

شایان ذکر است تعداد ۲۲۶۰ نفر از ثبت نام کنندگان در بخش استخدامی و ۳۴۰ نفر از داوطلبین در آزمون مدیران آینده استان گیلان شرکت داشتند .

  • منبع خبر : اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان