برگزاری جلسه کارگروه تخصصی اموربانوان بهزیستی گیلان
برگزاری جلسه کارگروه تخصصی اموربانوان بهزیستی گیلان
صبح روز نهم خردادماه، جلسه کارگروه تخصصی اموربانوان بهزیستی گیلان با حضور سیدمهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان و سایراعضای کارگروه در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی گیلان در خصوص دستور کار برنامه های اجرایی حوزه بانوان در سال جاری و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وسایر برنامه های فرهنگی منوط به بانوان ، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان-در این جلسه پورحبیبی مشاور اموربانوان ضمن تقدیر از حمایت های سرپرست این سازمان و معاونت  پشتیبانی ، خلاصه ای از عملکرد اموربانوان در سال ۱۴۰۰ و انتظارات کارکنان خانم در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی تفریحی و آموزشی در سال جاری را عنوان کرد.


 وی همچنین در زمینه قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده که در مهرماه سال ۱۴۰۰ تصویب و به دستگاه ها اجرا شده بود مطالبی را ارائه کرد و به این مورد اشاره داشت که پیگیری اجرای این قانون در گیلان به دفتر زنان و خانواده استانداری گیلان محول شده و ضمن برگزاری جلسات اولیه و هماهنگی لازم دراین خصوص دستگاه ها موظف به اجرای وظایف محوله و ارائه گزارش ماهانه هستند.

در ادامه نیز هر یک از اعضاء به بیان نظرات و پیشنهادات خود در جهت اجرای هر چه بهتر برنامه ها پرداختند.

همچنین مجید رضا اصلاحی  معاون پشتیبانی بهزیستی گیلان  ضمن اراِِیه نظرات و راهکارهای کاربردی ، آمادگی خود را در جهت تامین اعتبارات و برنامه های پیشنهادی اعلام کرد.

در پایان این جلسه نیزسیدمهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان ضمن تشکر از اعضای کارگروه،  بر اجرای هرچه بهتر برنامه های فرهنگی­_ورزشی برای کارکنان در جهت ارتقای انگیزه و نشاط کارکنان و تقویت برنامه های اموربانوان وتوجه ویژه به اجرای مفاد قانون جوانی جمعیت باتوجه به این که گیلان از نظر رشد سالمندی دومین استان کشور است ؛ تاکید کرد.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان