تصفیه شیرابه پسماند سراوان را با جدیت پیگیری می کنیم
تصفیه شیرابه پسماند سراوان را با جدیت پیگیری می کنیم
موسی فکور پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ در نشست مجمع نمایندگان گیلان با محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورا، اعضای شورای اسلامی شهر و رحیم شوقی شهردار با اشاره به اینکه شهر رشت ویترین استان گیلان است اظهار کرد: اگر خدماتی بخواهد به شهر رشت ارائه شود به سایر شهرهای استان تسریع پیدا می کند و این خدمات را در حوزه های دیگر خواهیم داشت.
 به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری رشت، موسی فکور پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ در نشست مجمع نمایندگان گیلان با محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورا، اعضای شورای اسلامی شهر و رحیم شوقی شهردار با اشاره به اینکه شهر رشت ویترین استان گیلان است اظهار کرد: اگر خدماتی بخواهد به شهر رشت ارائه شود به سایر شهرهای استان تسریع پیدا می کند و این خدمات را در حوزه های دیگر خواهیم داشت.
وی به موضوع قیر و آسفالت برای معابر شهر رشت اشاره کرد و افزود: به مسئولان کشوری اعلام کردیم خودروها از تمام کشور از مسیر و خیابان های شهر رشت عبور می کنند و زیرساخت های استان گیلان به ویژه شهر رشت برای استفاده شهروندان این استان و شهر کافی نیست تا برسد به مسافران و گردشگرانی که بخواهند وارد آن شوند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با بیان اینکه برطرف کردن معضل ترافیک از موضوع های مهم شهر رشت محسوب می شود، تصریح کرد: اکنون شاهد احداث تقاطع های غیر همسطح در سطح شهر رشت هستیم و این تحرک مردم را امیدوار کرده است.
فکور، وجود کنارگذر را یک اصل مهم و اولویت شهر رشت خواند و بیان کرد: اجرای پروژه های روگذر تنها می تواند بخشی از ترافیک شهر را برطرف کند و می طلبد با تلاش نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی اعتبارات ملی برای معضل ترافیک رشت در نظر گرفته شود.
وی بر همراهی مسئولان استانی و ملی برای توسعه زیرساخت های شهر رشت تاکید کرد و گفت: به عنوان حوزه عمرانی آمادگی داریم با همراهی دستگاه های اجرایی موانع پیش روی رشت را رفع کنیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با تاکید براینکه موضوع پسماند سراوان رشت را با جدیت پیگیری می کنیم، اذعان کرد: موضوع شیرابه پسماند لندفیل سراوان برای ما مهم است و به محض اینکه موضوع پیمانکار قبلی حل و فصل شود، پیمانکار وجود دارد که ظرف کمتر از یک ماه بتوانیم معضل شیرابه سراوان را برطرف کنیم.
فکور، به اهمیت راه اندازی خطوط ۳ و ۴ کارخانه کمپوست رشت اشاره کرد و یادآور شد: نمایندگان مجلس و مسئولان استان هر قدر بتوانیم در حوزه مطالبه گری همراه باشیم می توانیم مسائل را به نتیجه و سرانجام برسانیم.
وی با اشاره به اینکه بخش اعظم بودجه در تهران و در اختیار وزرا است، خاطرنشان کرد: نیازمند همراهی همدیگر هستیم و در این راستا در بحث منافع استان، منافع مردم و منافع ملی باید سلیقه ها را کنار بگذاریم و به دنبال خدمت به مردم باشیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان به همراهی مردم با آرمان های انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم برای جبران کم کاری ها انتظار خدمت از مسئولان را دارند و این امر نیازمند کار جهادی است.
  • منبع خبر : شهرداری رشت