شاخص های بهداشتی شبکه بهداشت و درمان لاهیجان ارزیابی شد
شاخص های بهداشتی شبکه بهداشت و درمان لاهیجان ارزیابی شد
شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان، شاخص‌های بهداشتی در این شهرستان را بررسی و مورد ارزیابی قرار داد .
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا) ، صبح روز- ششم بهمن ماه سال جاری- دکتر محمود رضوانی -معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه کارشناسان مسئول واحدهای مختلف معاونت بهداشتی با حضور در شبکه بهداشت و درمان لاهیجان، شیوه اجرای شاخص های بهداشتی در حوزه بهداشت این شهرستان را مورد پایش و ارزیابی قرار داد.
وی هدف از بررسی شاخص ها را ارزیابی و مقایسه با میانگین مشخص شده، مقایسه با دوره های گذشته در این شهرستان و تلاش برای بهبود کیفیت و ارتقای سطح سلامت جامعه عنوان کرد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه یکی از اولویت های مهم در حوزه سلامت، شناخت موانع پیش رو و تلاش برای ایجاد شرایط مطلوب با هدف خدمت رسانی بهتر به مردم است، بر ضرورت تعیین شرح وظایف واحدهای بهداشتی و تهیه برنامه عملیاتی برای هر موضوع، انجام مداخلات ضروری و مستندسازی فعالیت ها در راستای ارتقای شاخص های بهداشتی تاکید کرد.
همچنین شاخص های بهداشتی واحدهای مبارزه با بیماری های واگیر و غیرواگیر، گسترش، بهداشت محیط و حرفه ای، سلامت نوجوانان و جوانان، بهداشت مدارس و بهداشت خانواده بررسی و در خصوص ارتقای شاخص ها، هم اندیشی شد.
گفتنی است ؛ دکتر رضوانی از مرکز تجمیعی دندانپزشکی امام علی (ع) این شهرستان نیز بازدید و از نزدیک، روند خدمات رسانی و مشکلات این مرکز را بررسی نمود.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان