مدیر جدید منابع آب منطقه مرکزی گیلان معرفی شد
مدیر جدید منابع آب منطقه مرکزی گیلان معرفی شد
با حضور فرماندار رشت و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان، با تقدیر از آقای ابوطالب منصوری، مهندس رضا محبوب خیرخواه به عنوان مدیر منابع آب منطقه مرکزی معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ دکتر حمید رضا امام پناهی در نشستی که به منظور معارفه مدیر جدید منابع آب منطقه مرکزی گیلان با حضور مهندس خرمی رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان برگزار شد، با تقدیر از زحمات آقای ابوطالب منصوری و آرزوی موفقیت برای آقای رضا محبوب خیرخواه به عنوان مدیر جدید منابع آب منطقه مرکزی، تاکید کرد: با توجه به دغدغه کشاورزان در خصوص مشکلات تامین آب کشاورزی، فعالیت در این جایگاه نیازمند تلاش جهادی بوده و بایستی تمام توان خود را برای رفع دغدغه کشاورزان به کار گیریم.

وی با تاکید بر استفاده از روش های علمی جدید جهت کاهش مصرف آب در حوزه کشاورزی، اضافه کرد: امروز روشهای آبیاری نوین با کمترین میزان مصرف آب جایگزین کشت غرق آبی شده است و کشاورزان باید به روشهای نوین روی آورند ولی کمتر شاهد چنین اتفاقی هستیم هرچند نمی توان به کشاورزان خرده گرفت چرا که عادت به آبیاری سنتی دارند و در این رابطه بایستی با استفاده از ظرفیت های مختلف آموزش لازم به کشاورزان داده شود.

امام پناهی تصریح کرد: تأمین منابع آب در فصل کشاورزی پیش رو، لایروبی انهار آبیاری و تجهیز ایستگاه‌های پمپاژ آب از جمله موارد مهم است که بایستی در دستور کار مدیران شهرستان باشد.

سرپرست فرمانداری رشت با تقدیر از زحمات منصوری مدیر سابق منابع آب منطقه مرکزی، افزود: امیدواریم با حضور مدیر جدید با توجه به تجارب که دارند و پیگیری مضاعف، شاهد ارتقاء جایگاه این مجموعه در مسیر خدمت به مردم باشیم.

  • منبع خبر : فرمانداری رشت