جلسه مرتبط با بند(ت)تبصره شش قانون بودجه کشور به ریاست شهردار رشت برگزار شد
جلسه مرتبط با بند(ت)تبصره شش قانون بودجه کشور به ریاست شهردار رشت برگزار شد
جلسه مرتبط با بند(ت)تبصره شش قانون بودجه کشور شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ به ریاست رحیم شوقی شهردار رشت، ویسی معاون معماری و شهرسازی، یزدانی مدیر منطقه یک، مدیران بازرسی و حراست و مدیر حقوقی شهردار در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت _شهردار رشت در این جلسه ابراز داشت: نگاه ما در شهرداری کمک حداکثری به شهروندان است و مدیران مناطق پنجگانه به ویژه منطقه یک شهری باید در همین راستا و به عنوان اولویت اول اهتمام جدی تری به مساله رسیدگی به پرونده های بند ت داشته باشند.

شوقی افزود: از شهرداری منطقه یک شهری انتظار دارم از این به بعد در پایان هر هفته تعداد پرونده های ایجاد شده و پرونده هایی که مورد بررسی قرار گرفته اند را اطلاع رسانی نماید.
ویسی معاون معماری و شهرسازی در این جلسه بیان داشت: تاکنون ۱۲۲ پرونده مرتبط با بند ت مورد رسیدگی قرار گرفته است.
ویسی ادامه داد: ۸۸ فقره از این پرونده ها مربوط به منطقه یک، ۱۵ فقره مربوط به منطقه دو، ۶ پرونده مربوط به منطقه سه، ۱۰ فقره مربوط به منطقه چهار و سه پرونده مربوط به منطقه پنج است.
وی تصریح کرد: بسیاری از شهرهای پیش رو کشور در مورد رسیدگی به این دست از پرونده ها آمار بالایی را به خود اختصاص داده اند بنابراین مناطق پنجگانه شهرداری رشت هم باید در این فرآیند کمی سرعت عمل به خرج دهند تا بیش از اینها زمان از دست نرود.
یوسف یزدانی مدیر منطقه یک شهری هم در این جلسه آماری در مورد وضعیت پرونده های بند ت منطقه یک، ارایه داد
  • منبع خبر : شهرداری رشت