بالغ بر سه هزار کارت سوخت در گیلان رمز گشایی شد
بالغ بر سه هزار کارت سوخت در گیلان رمز گشایی شد
درسه ماهه ابتدای امسال سه هزار و 918 کارت سوخت در نواحی نه گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان رمز گشایی شد .

به گزارش پایگاه خبری  رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ، مجتبی شکوری ، مدیر منطقه گیلان ، با اعلام این خبر گفت : « عملیات رمزگشایی این تعداد کارت سوخت از ابتدای فروردین تا پایان خرداد ماه بوده و نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۶۰ درصد افزایش داشته است . »

فراموشی رمز ، قفل شدن و تغییر رمز کارت هوشمند و همچنین نقل و انتقال خودرو از اهم مواردی است که مدیر منطقه گیلان درخصوص مراجعات مردمی برای رمزگشایی کارت سوخت به نواحی برشمرد .

وی ضمن الزامی دانستن حضور مالک وسیله نقلیه برای رمز گشایی گفت : « مدارکی نیز از جمله اصل و کپی کارت سوخت ، اصل و کپی مدارک وسیله نقلیه ، برگ استعلام از پلیس+ ۱۰  و در صورت مغایرت اطلاعات پشت کارت با نام مالک ارائه کپی و اصل برگ وکالت محضری از مالک وسیله نقلیه را برای رمزگشایی الزامی دانست . »

 شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در نه شهرستان ( مرکزی ( رشت) ، فومن ،صومعه سرا ، تالش ، آستارا ، رودبار ، رودسر ، لاهیجان و انزلی) دارای ناحیه است که خدمات رمزگشایی در حال حاضر در این نواحی انجام می شود .  

  • منبع خبر : شرکت نفت گیلان