دیدار سرپرست بهزیستی استان گیلان با فرماندار شهرستان لنگرود
دیدار سرپرست بهزیستی استان گیلان با فرماندار شهرستان لنگرود
صبح روز سی و یکم فروردین ماه سید مهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان به اتفاق هیئت همراه با فرماندار محترم شهرستان مهندس پرویز محمدنژاد دیدار و گفت و گو کردند.

 به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان-سرپرست  این اداره در دیدار با مهندس پرویز محمدنژاد فرماندار شهرستان لنگرود ابراز امیدواری کردند که با توجه به وجود نخبگان بیشمار در شهرستان شاهد جهش در بخش های مختلف لنگرود باشیم .

وی اظهار داشت: ۶۵۰۰۰ خانوار محروم و ۴۳۰۰۰ معلول تحت پوشش خدمات بهزیستی هستند و رفع مشکلات جامعه هدف نیازمند یاری فرمانداران شهرستانها ،مسئولین و همکاری همه دستگاه مربوطه می باشد.

سید مهدی خدمت بین دانا بیان داشت : خیرین خوبی در شهرستان می باشد ، که یک نمونه آن مرکز معلولین لیلاکوه است که همواره از خیرات و بخشش های  خیرین برخوردار بوده است.

 وی در ادامه به ظرفیت های خوب بهزیستی لنگرود در زمینه نیروی انسانی متخصص در اداره و بویژه در حوزه اورژانس اجتماعی و پایگاه خدمات اجتماعی در زمینه  مقابله و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اشاره کردند  .

مهندس پرویز محمدنژاد فرماندار شهرستان لنگرود در این دیدار ابراز امیدواری کردند که با تمهیدات و تصمیمات  اتخاذ شده روز به روز  شاهد حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی باشیم و برای حل بهتر مشکلات خواستار همگرایی و همکاری بیشتر نهادها و ادارات شهرستان شدند.

فرماندار شهرستان لنگرود در ادامه به حوزه اشتغال و جذب اعتبارات تبصره ۱۶ اشاره کردند و بر پیگیری بیشتر در این خصوص به منظور ایجاد شغل برای افراد آسیب دیده در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی  تاکید کردند.

وی در پایان سخنان خود خواهان استفاده بیشتر از ظرفیت های خیرین ، موسسات خیریه ، دهیاران برای ساخت مسکن مددجویان شدند.

رئیس بهزیستی شهرستان لنگرود نیز در خصوص عملکرد خدمات بهزیستی و مراکز مثبت زندگی در محلات محروم لنگرود، اورژانس اجتماعی ، آسایشگاه سالمندان و معلولین لنگرود و مراکز تحت نظارت توضیحاتی را ارائه کرد
و همچنین در خصوص کمیسیون پزشکی و نحوه ورود و خروج جامعه هدف بهزیستی،مشکلات مسکن مددجویی ، مناسب سازی معابر و رفع مشکلات مددجویان نیز گفتگو و تبادل نظر شد.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان