دیدار مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با فرماندار شهرستان شفت
دیدار مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با فرماندار شهرستان شفت
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان به اتفاق رئیس جدید شعبه شفت با فرماندار این شهرستان دیدار نمود.

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان به اتفاق حسن صالح پور رئیس جدید شعبه شفت با مهندس چراغی فرماندار این شهرستان دیدار و پیرامون موضوعات مختلف کاری به بحث و گفتگو پرداخت .

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان در این دیدار با تشریح مهمترین دستاوردها و اقدامات سازمانی بویژه در حوزه تحولات دیجیتالی و توسعه خدمات غیرحضوری ، این مهم را در راستای خط مشی دولت الکترونیک برشمرده و انجام نسخه الکترونیک بعنوان پروژه ای بزرگ و جامع را دیگر گام بلند مجموعه در سال گذشته معرفی نمود .

وی با بیان اینکه امیدواریم با حمایت و پشتیبانی مسئولین محلی و مقامات از جمله جنابعالی که ارشدترین مقام سیاسی و نماینده دولت بعنوان بزرگترین شریک اجتماعی سازمان در شهرستان تلقی میگردید بتوانیم شاهد دستاوردهایی ارزشمند در منطقه باشیم خواستار مساعدت بیشتر از این حوزه گردید .

علی حسین نژاد با اشاره به اینکه تحقق منابع وصولی سازمان ، فراهم آوردن شرایط مطلوب تر برای مخاطبان بویژه بازنشستگان را در بر خواهد داشت اذعان نمود : با توجه به شرایط اقتصادی موجود و ناتوانی بسیاری از واحدهای بخش خصوصی ، محوریت تحقق مطالبات از کارفرمایان را مجموعه های دولتی و ادارات و شهرداری ها قرار داده ایم و آماده هستیم از طریق تهاتر در جهت تسویه دیون آنها اقدام کنیم .

مهندس ابراهیم چراغی فرماندار شهرستان شفت نیز با اشاره به گستردگی فعالیتهای فرمانداری در عرصه های مختلف اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی ، تامین اجتماعی را بمنزله سازمانی مهم و تاثیرگذار در حوزه های اجتماعی اقتصادی قلمداد نموده و با قدردانی از نگاه این مجموعه در جهت مدیرپروری و اهمیت دادن به جوانان ، توجه نمودن به مردم را از ویژگی های بارز تامین اجتماعی دانسته و اظهار داشت : خدمات سازمان جای تحسین دارد  .

وی با اشاره به بدهی دولت به تامین اجتماعی ، بر تلاش و حمایت برای پرداخت دیون ادارات و … تاکید نموده و اذعان داشت : معتقدم با حرکتهای سازنده همسو در داخل و تعامل خوب میتوانیم اقدامات موثری برای شهروندان انجام دهیم .

در پایان این نشست ، رونوشت حکم انتصاب رئیس جدید تامین اجتماعی شفت به فرماندار شهرستان تقدیم گردید .