بازدید میدانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بیمارستان شهید بهشتی آستارا
بازدید میدانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بیمارستان شهید بهشتی آستارا
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جریان بازدید از بیمارستان شهید بهشتی آستارا بر ضرورت تلاش مسوولان‌ نظام سلامت این شهرستان در جهت رفع نواقص موجود تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)؛ دکتر محمدتقی آشوبی- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه معاونین بهداشت و درمان در بیمارستان شهید بهشتی آستارا حضور یافت.
دکتر آشوبی در جریان حضور در بیمارستان شهید بهشتی آستارا ، از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید کرد و کم و کیف خدمات درمانی به مردم را به صورت میدانی و نزدیک مورد بررسی قرار داد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان شهید بهشتی آستارا ضمن تقدیر از کادر درمان، با پزشکان، پرستاران، بیماران و همراهان آن‌ها گفت‌وگو کرد.
دکتر آشوبی با اشاره به فرایند ساخت و تجهیز بیمارستان شهید بهشتی آستارا، خاطرنشان کرد: مسوولان نظام سلامت شهرستان آستارا باید با تلاش، تعصب و جدیت، مشکلات موجود را رفع کنند.
وی بر لزوم ثبت برخط اطلاعات سلامت‌محور و بیمه‌ای در سامانه‌های بیمارستانی به جهت تسریع در تخصیص منابع تاکید کرد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین با اشاره به وجود برخی از کمبودهای موجود در بیمارستان از جمله سونوگرافی در بخش اورژانس، خواهان تامین و تخصیص آن در حداقل زمان به شهروندان آستارایی شد.
دکتر آشوبی در این بازدید میدانی ،  از تامین نیروی انسانی متخصص و پرستار در شهرستان بندر مرزی آستارا در آزمون استخدامی آینده خبر داد.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان