اعزام جمعی از فرزندان خانه های شبانه روزی بهزیستی گیلان به سفر زیارتی کربلای معلی
اعزام جمعی از فرزندان خانه های شبانه روزی بهزیستی گیلان به سفر زیارتی کربلای معلی
صبح روز پنجم شهریورماه؛ جمعی از فرزندان خانه های شبانه روزی بهزیستی استان گیلان با بدرقه ی سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل و سایر مسئولین بهزیستی گیلان ، در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی به سفر زیارتی کربلای معلی اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان، سیدمهدی خدمت بین دانا طی نشستی پیش از اعزام فرزندان خانه های شبانه روزی بهزیستی گیلان به سفر زیارتی کربلای معلی اظهارداشت: سازمان بهزیستی همواره برای حفظ روحیه معنوی و دینی مددجویان برنامه های فرهنگی متنوعی را در دستور کار دارد و برای تحقق این امر کلیه کارکنان در تلاش هستند تا ضمن تقویت باورهای مذهبی ، زمینه را برای شادابی و توانمندی فرهنگی مددجویان نیز فراهم نمایند.

وی ضمن قدردانی از تلاش های مسئولین و مربیان مراکز نگهداری از فرزندان تحت حمایت بهزیستی خاطر نشان کرد: تداوم فعالیت های مذهبی و فرهنگی بهزیستی در جهت تقویت باورهای مذهبی و حفظ روحیه نشاط فرزندان موجب خواهد شد تا بسیاری از آسیبها کاهش یابند و فرزندان در مسیری درست و روشن به رشد و تکامل برسند.

گفتنی است ” آریا طوفانی ” معاون اموراجتماعی بهزیستی گیلان نیز در سفر زیارتی کربلای معلی ضمن پیگیری امورات و هماهنگی های سفر،  با فرزندان تحت حمایت بهزیستی همراه خواهد بود.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان