فراخوان شرکت در جشنواره فیلم و عکس تالاب انزلی
فراخوان شرکت در جشنواره فیلم و عکس تالاب انزلی
مسئول دبیرخانه تالاب های استان گیلان از فراخوان شرکت در جشنواره فیلم و عکس.... تالاب انزلی در راستای انجام اقدامات اولویت دار طرح ارتباطات، آموزش، مشارکت و آگاهی افزایی(سیپا) تالاب انزلی و حمایت مالی از تعدادی از طرح های پیشنهادی در راستای اهداف و چشم اندازهای طرح سیپا در بخش اقدامات اولویت دار این طرح خبر داد

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان دکتر عباس عاشوری گفت ،  آموزش، افزایش آگاهی و اطلاع رسانی در صورتی که منجر به تغییر نگرش، باور و در نهایت رفتار ذینفعان حوضه تالاب گردد، کارآمد بوده و منجر به بهبود شرایط می شود، بنابراین ضرورت استفاده از برنامه ارتباطات،  آموزش، مشارکت و آگاهی افزایی توسط کنوانسیون رامسر به کشورهای عضو توصیه شده است و داشتن برنامه ای جامع و هدف‌مند با پایش و ارزیابی اثربخشی فعالیت‌های آموزشی و مبادله اطلاعات در خصوص حفاظت و بهره‌برداری خردمندانه از تالاب ضروری می‌باشد.
مسئول دبیرخانه تالاب های استان گیلان اظهار داشت از آنجایی که نخستین گام برای *حفاظت و احیای تالاب انزلی* و  *بهره برداری خردمندانه از آن*، آگاهی همگانی از پتانسیل های متنوع تالابی و گسترش این
شناخت است؛ تیم تدوین برنامه سیپا،
همزمان با *روز جهانی تالاب ها* و در راستای اهداف طرح ملی سیپا، اقدام به برگزاری جشنواره تالابی با عناوین زیر می نماید:
*آلودگی و تخریب*
*گونه های گیاهی و جانوری*
*معیشت*
از شرکت کنندگان تقاضا شده است، آثار خود را در قالب های زیر تا تاریخ ۳ بهمن به ایمیل آدرس
CEPA.guilan@Gmail.com
ارسال نمایند:

عکاسی حرفه ای با دوربین عکاسی
عکاسی با تلفن همراه
گزارش های خبری- تصویری
کلیپ و فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه ای
نقاشی کودک

به نفرات اول تا دهم هر مسابقه هدایای ارزشمندی اهداء می گردد.
شرکت در این رویداد برای عموم آزاد می باشدو آثار ارسالی در این جشنواره می‌بایست توسط خود شخص تهیه شده باشد.  همچنین هر فرد می تواند حداکثر با دو اثر در این جشنواره شرکت نمایند و شرکت کنندگان میبایست مشخصات کامل خود شامل سن ، تحصیلات، نشانی وشماره تماس بر روی اثر خودداری و به صورت جداگانه ضمیمه اثر نمایند.
رده سنی برای نقاشی: گروه سنی کودک و نوجوان و
مهلت ارسال آثار: از  ۳۰ دی ماه لغایت ۳ بهمن ماه ۹۹ می باشد.
وی در ادامه افزود،تیم تدوین برنامه سیپای تالاب انزلی در جهت افزایش سطح مشارکت و ترغیب ذینفعان به مشارکت فعال، از انجمن های محیط زیستی فعال….  در سطح استان گیلان درخواست کرده است تا طرح های (پروپوزال ها) خود را در زمینه اهداف سیپا تهیه و به دبیرخانه طرح ارسال نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت سیپا انزلی به آدرس www.anzalicepa.com مراجعه نمایید.