بازدید سرزده فرماندار شهرستان رشت از تامین اجتماعی شعبه شهید ربانی
بازدید سرزده فرماندار شهرستان رشت از تامین اجتماعی شعبه شهید ربانی
مهندس فتح اللهی فرماندار رشت :تداوم خدمت رسانی با رعایت الگوهای مناسب و اتخاذ تدابیر بهداشتی در تامین اجتماعی رضایتخش است

مهندس فتح اللهی فرماندار شهرستان رشت از تامین اجتماعی شعبه شهید ربانی ( دورشت ) بصورت سرزده بازدید نمود .

فرماندار شهرستان رشت در این بازدید ضمن دیدار با کارکنان ، گفتگو با مراجعان و سرکشی به واحدهای مختلف ، به اتفاق هیات همراه در جریان اقدامات شعبه در راستای مقابله با شیوع کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی قرار گرفت .

علی چراغی سرپرست تامین اجتماعی شعبه دورشت در نشست مشترک با فرماندار شهرستان و هیات همراه ، ضمن ارائه برخی آمار و تعهدات ریالی ، مهمترین برنامه ها و فعالیتهای سازمانی از جمله اجرای طرح پرونده الکترونیک و توسعه خدمات غیرحضوری و حذف تدریجی دفترچه ها و فرایند ثبت مقرری بگیران بیمه بیکاری در جریان بیماری کرونا را تشریح نمود .

مهندس فتح اللهی نیز در این گفتگو با قدردانی از تدابیر اتخاذ شده در رعایت اصول بهداشتی و تداوم خدمت رسانی مناسب در دوران شیوع ویروس کرونا ، تامین اجتماعی را سازمانی تاثیرگذار و موفق برشمرده و از اقدامات صورت گرفته برای ارائه مطلوب تعهدات تشکر نمود .

ایشان افزود : هدف ما از بازدیدهای سرزده ، کمک برای شناسایی ضعفها و تلاش برای رفع آنها برای داشتن شهری خوب با دستیابی به شاخص های استاندارد است .

فرماندار رشت در بخش دیگری از سخنان خود با اظهار امیدواری برای خارج شدن از شرایط وضعیت قرمز ، اذعان داشت : باید خدمت رسانی به مردم در کوتاهترین زمان و با کمترین میزان تردد امکانپذیر گردد .