بازدید استاندار گیلان از حوزه هنری گیلان
بازدید استاندار گیلان از حوزه هنری گیلان
نماینده عالی دولت در گیلان، از بخش های مختلف حوزه هنری استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های این مجموعه قرار گرفت.

به گزارش رشتستان به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع از بخش های مختلف حوزه هنری استان بازدید کرد و ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان، از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مجموعه قرار گرفت.

وی پس از این بازدید با بیان اینکه هرچه در بخش های فرهنگی و هنری فعالیت صورت گیرد، همچنان جای کار وجود دارد، گفت: هر اندازه حوزه هنری، متناسب با شرح وظایف و مأموریت‌ها، بتواند از ظرفیت های گوناگون و جامعیتی که هنرمندان دارند، استفاده کند؛ به این مجموعه کمک کرده است.

وی با اشاره به ظرفیت غنی و گسترده منابع انسانی گیلان به‌ویژه در عرصه فرهنگ و هنر، بر ضرورت رفع خلأها ، کمبودها و نواقص با بهره گیری از این پتانسیل تأکید کرد.

دکتر زارع موسیقی سنتی و فولکلور گیلان را از شناسنامه های فرهنگی استان خواند و افزود: دانشنامه فرهنگ و تمدن گیلان که از سوی حوزه هنری تهیه و تدوین شده، از کارهای ماندگاری است که باید تقویت شود.

در جریان این بازدید غلامرضا قاسمی رئیس حوزه هنری گیلان توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های حوزه و تولید محصولات فرهنگی این مجموعه بیان داشت.