بازدید استاندار گیلان از آسایشگاه سالمندان و معلولان رشت
بازدید استاندار گیلان از آسایشگاه سالمندان و معلولان رشت
استاندار گیلان همزمان با میلاد امام علی (ع) و روز پدر، از آسایشگاه سالمندان و معلولان رشت بازدید و این مناسبت فرخنده را به مددجویان این مرکز تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان دکتر اسدالله عباسی ظهر سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰  همزمان با سالروز میلاد امام علی (ع) و روز پدر، از آسایشگاه سالمندان و معلولان رشت ، بازدید و با اهدای شاخه های گل، این روز را به مددجویان این آسایشگاه تبریک گفت.

وی پس از این بازدید در جمع خبرنگاران، هدف از حضور خود را علاوه بر تبریک این روز فرخنده ، سرکشی از سالمندان و معلولان این آسایشگاه عنوان و با اشاره به اهتمام برای ارتقاء خدمات این مرکز بیان کرد: از اعتبارات سفر رئیس جمهوری به گیلان، ۱۰ میلیارد تومان برای کمک به این مرکز در نظر گرفته شده که مجددا ، حمایت های لازم صورت می گیرد.

وی با قدردانی از مشارکت خیران و مردم نیکوکار، خواستار استمرار کمک های نیک اندیشان به آسایشگاه سالمندان و معلولان رشت و نیز دیگر مراکز این‌چنینی شد.

استاندار گیلان به ظرفیت ها و توانمندی های مددجویان این مرکز اشاره و خاطرنشان کرد: معلولیت، محرومیت نیست و باید با انجام برنامه ریزی های لازم ، به استعدادها توجه لازم شود.

دکتر عباسی این اطمینان را داد که برای حمایت از این مرکز، از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

وی در خاتمه این بازدید، در دفتر یابود آسایشگاه سالمندان و معلولان رشت ، متنی به یادگار حاوی قدردانی از مسئولان و دست اندکاران خدمت به مددجویان این مرکز به رشته تحریر درآورد.

  • منبع خبر : استانداری گیلان