بازدید از پروژه های برق رسانی روستاهای بخش رحمت آباد و بلوکات شهرستان رودبار
بازدید از پروژه های برق رسانی روستاهای بخش رحمت آباد و بلوکات شهرستان رودبار
محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل توزیع برق استان به همراه مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی، طهمورث عموپور فرماندار رودبار به بازدید از پروژه های برق رسانی روستاهای بخش رحمت آباد و بلوکات شهرستان رودبار و بررسی مشکلات این منطقه پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان -طی این این بازدید مدیرعامل توزیع برق گیلان ضمن ارائه عملکرد و برنامه ها برای منطقه بلوکات تاکید کرد: نقاط آسیب پذیر استان و مناطق کم برخوردار در الویت خدمت رسانی هستند تا بتوانیم عدالت خدمت رسانی را تحقق ببخشیم.

مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن استماع درخواست‌های مردمی مطروحه از همکاری شایسته نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در راستای جذب اعتبارات لازم در جهت تسریع در اجرای پروژه های جاری برق رسانی، عملیات اصلاح و بهینه سازی شبکه برق تشکر و قدردانی کرد.

وی تاکید کرد: برای خدمت‌رسانی شایسته و مناسب به مردم همراهی و همدلی مشترکین لازمه و اصل مورد نیاز است و امیدواریم با تلاش و کوشش تمامی کارکنان و همگرایی مسئولان استان بتوانیم خدمت رسان مردم شریف استان به بهترین شکل ممکن باشیم.

همچنین طی این بازدید چگینی نماینده رودبار با اشاره به مشکلات روستاهای شهرستان رودبار گفت: دولت سیزدهم نگاه توسعه محور به روستاها دارد و این مهم باید در گیلان هم به درستی پیگیری و اجرا شود چرا که برخورداری از خدمات مطلوب حق روستاییان است.

  • منبع خبر : توزیع برق استان گیلان