برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیّرین مدرسه ساز گیلان در خرداد ماه جاری
برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیّرین مدرسه ساز گیلان در خرداد ماه جاری
مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان از برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیّرین مدرسه ساز استان گیلان در خرداد ماه جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان، جلسه ستاد هماهنگی بیست و ششمین جشنواره خیّرین مدرسه ساز استان روز سه شنبه مورخ ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور علی دقیق، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان، میر مسعودی و یعقوبی رئیس و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز، اکبری مقدم خیر مدرسه ساز، عبدالرضا قاسمیان مدیرکل دفتر فنی و نماینده استاندار محترم گیلان، محمد حسین رمضانزاده مدیر‌کل آموزش و پرورش و سایر اعضا در دفتر مدیرکل تشکیل شد.

مهندس علی دقیق، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان با اعلام این خبر افزود: بیست و ششمین جشنواره‌ی خیّرین مدرسه‌ساز استان گیلان، روز پنجشنبه ۱۰ خردادماه با حضور خیرین گرانقدر و مدعوین کشوری و استانی در محل پروژه خیری کانون فرهنگی تربیتی زنده یاد محمد علی اکبری مقدم رشت برگزار خواهد شد.

وی در خصوص محل برگزاری جشنواره اذعان داشت: برگزاری جشنواره استانی در پروژه خیری که در نوع خود بی نظیر است برای اولین بار استان گیلان اقدام به برگزاری این رویداد فرهنگی در پروژه خیری نمود.

مدیرکل نوسازی مدارس در ادامه تصریح نمود: کانون فرهنگی تربیتی زنده یاد محمد علی اکبری مقدم از پروژه های شاخص خیری استان گیلان است که با مشارکت خیّر ارجمند دکتر علی اوسط اکبری مقدم احداث و همزمان با برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیّرین مدرسه ساز استان، افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه جشنواره امسال با شعار «خیّرین مدرسه‌ساز، پیشران ایران قوی» برگزار می شود، افزود: امیدوارم با همکاری و همدلی بتوانیم مراسم تجلیل و تکریم از خیرین را به نحو احسن برگزار نموده و در آینده نیز شاهد تداوم این فرهنگ با ارزش در میان نسل‌های آتی باشیم.

دقیق در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز سرمایه های ارزشمند جامعه هستند، بیان داشت: خیّرین بی منت ایثار می کنند و ما همیشه به وجود چنین انسانهایی افتخار می کنیم و تجلیل از این انسانهای بزرگ باید به بهترین نحو ممکن انجام شود.

شایان ذکر است در ادامه اکبری مقدم خیّر مدرسه ساز، رمضانی مدیرکل آموزش و پرورش، میر مسعودی و یعقوبی رئیس و مدیرعامل مجمع خیر ین مدرسه ساز هریک با بیان مطالبی ضمن تاکید بر برگزاری هرچه بهتر این رویداد فرهنگی، راهکارها و پیشنهادهایی جهت نحوه و چگونگی برگزاری جشنواره، نمایشگاه دستاوردهای خیرین مدرسه ساز و پیشنهادهای لازم جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان ارائه نمودند.

 

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان