استعدادهای برتر دانشجویی گیلان تجلیل شدند
استعدادهای برتر دانشجویی گیلان تجلیل شدند
مراسم ملی تکریم و الگوسازی نیکوکار نیک‌اندیش گیلانی، زنده‌یاد میر جعفر ابریشم‌چیان هم‌زمان با تجلیل از استعدادهای برتر دانشجویی در تالار حکمت رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا)؛ مراسم ملی تکریم و الگوسازی نیکوکار نیک‌اندیش گیلانی، زنده‌یاد میرجعفر ابریشم‌چیان صبح دو شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ با حضور خیران، نیکوکاران، اساتید و دانشجویان و همچنین تعدادی از رؤسای دانشگاه‌ها و بنیاد ملی نخبگان گیلان در تالار حکمت رشت برگزار شد.
هم‌زمان با تکریم و تعظیم خیر نیکوکار زنده‌یاد میر جعفر ابریشم‌چیان در دانشگاه گیلان، پنجمین دوره اعطای جایزه‌ای با نام این خیر نیک‌اندیش گیلانی برگزار و از استعدادهای برتر دانشجویی دانشگاه گیلان و دانشگاه علوم پزشکی استان تقدیر و تجلیل شد.
در این مراسم ملی، پیام دکتر محمدعلی زلفی گل- وزیر علوم تحقیقات و فناوری در جهت تکریم و تعظیم نیکوکار نیک‌اندیش زنده‌یاد دکتر میر جعفر ابریشم‌چیان قرائت شد.
گفتنی است پیش از آغاز این آیین ملی، دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در مزار این نیکوکار گیلانی در محوطه دانشگاه گیلان، ضمن قرائت فاتحه‌ای، یاد و نام این استاد فقید را گرامی داشت.

  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان