کشف بیش از ۴۰ کیلو موادمخدر در بندرانزلی
کشف بیش از ۴۰ کیلو موادمخدر در بندرانزلی
فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: ۴۳ کیلو و ۹۰۰ گرم موادمخدر صنعتی و سنتی از ابتدای سال جاری تاکنون در این کشف شده است

سرهنگ سید جعفر جوانمردی در جمع خبرنگاران موادمخدر و بلای خانمان سوز اعتیاد را تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی دانست و اظهار کرد: نیروی انتظامی خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی به اجرای ۳۵ مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت برخورد با معتادان متجاهر و توزیع کنندگان موادمخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان بندرانزلی اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح‌ها، ۱۲۷ معتاد متجاهر جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل و ۵۳ خرده فروش موادمخدر نیز دستگیر و مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی همچنین از انهدام ۳ باند تهیه و توزیع موادمخدر در این مدت خبر داد و بیان کرد: در مجموع از افراد دستگیر شده، ۴۳ کیلو و ۹۰۰ گرم موادمخدر صنعتی و سنتی کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه هدف از اجرای این طرح‌ها، افزایش احساس امنیت و همچنین کاهش جرایم است از شهروندان خواست در صورت مشاهده یا مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، موضوع را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا