پیام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به مناسبت هفته مدیریت مصرف انرژی
پیام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به مناسبت هفته مدیریت مصرف انرژی
محمد تقی مهدیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت هفته صرفه جویی و مدیریت مصرف انرژی ، لزوم اشاعه فرهنگ صحیح مصرف را امری مهم و اجتناب ناپذیر و نیازمند مشارکت همه آحاد جامعه، سازمان ها و نهادها دانست.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان_

متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

امام صادق(ع) :« میانه روی را خداوند متعال دوست دارد و اسراف و زیاده روی مورد خشم اوست »

مقابله با اسراف ریشه در آموزه های دینی ما دارد و پویایی و  فراگیر شدن شعارهای مرتبط با  فرهنگ‌ صحیح مصرف انرژی، به عنوان بخشی از مسئولیت های اجتماعی، مستلزم عزمی استوار و اقدامات میان بخشی است و شایسته است با ارج نهادن به نگرشی خلاق، علمی وکارآمد در سطوح مختلف جامعه در این راستا اقدامات شایانی صورت پذیرد.

هفته نخست تابستان هر سال، هفته صرفه جویی در مصرف “انرژی” نام گذاری شده است و اکنون به دلیل محدودیت منابع انرژی و حفظ این سرمایه برای آیندگان ضرورت صرفه جویی در مصرف آب و برق بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.

چند سالی است که با آغاز فصل تابستان و شدت گرفتن گرمای هوا ، محدودیت هایی را در تامین آب و برق کشور شاهد هستیم که مسلما جز با ترویج فرهنگ صرفه جویی و بکارگیری آن در همه بخش های زندگی، نمی توان از این شرایط سخت عبور کرد.

یقینا خدمتگزاران ملت، در صنعت آب و برق استان با تلاش های شبانه روزی، سعی بر آن دارند که علیرغم محدودیت های شدید منابع، خللی در تامین پایدار این انرژی مهم و ضروری صورت نگیرد و این نعمت حیاتی که لازمه زندگی بشر است بدون هیچ گونه محدودیتی در اختیار آحاد جامعه قرار گیرد، لیکن بدون شک آنچه این مهم را امکان پذیر می سازد، مشارکت و همراهی مردم فهیم استان است.

لذا انتظار است همچون همیشه، با درنظرگرفتن شرایط ویژه سال جاری و لزوم تامین آسایش حداکثری مردم بزرگوار استان گیلان، با خودداری از استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات ۱۲ تا ۱۸، تنظیم دمای کولر‌های گازی بر روی عدد ۲۵ درجه و عدم استفاده همزمان از وسایل پرمصرف برقی در سایر ساعات، ما و سایر خادمان عرصه تامین و توزیع انرژی کشور را در تامین برق مورد نیاز، یاری کنید.

محمد تقی مهدیزاده

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان

  • منبع خبر : توزیع برق استان گیلان