کسب رده دوم مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور در گروه دوم توسط تیم فوتسال امیدهای شهرداری رشت
کسب رده دوم مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور در گروه دوم توسط تیم فوتسال امیدهای شهرداری رشت
در پایان مسابقات دور رفت لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور که به میزبانی شهرداری رشت برگزار شد تیم فوتسال امیدهای شهرداری رشت رده دوم جدول را از آن خود کرد.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از واحد مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت _ دیدارهای دور رفت مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور در گروه دوم با حضور تیم‌های فردوس قم، فولاد زرند، مس سونگون، استعدادهای درخشان مشهد، گیتی پسند اصفهان و شهرداری رشت در سالن ورزشی چند منظوره شهید حاج قاسم سلیمانی شهرداری رشت واقع در میدان انتظام برگزار شد و در پایان تیم فوتسال امیدهای شهرداری رشت رده دوم جدول را از آن خود کرد.
حضور آرش جابری رئیس سازمان لیگ فوتسال کشور و علی صانعی سرمربی تیم ملی امید فوتسال از نکات قابل ذکر این دوره از مسابقات به شمار می‌رود.
همچنین اعضای شورای شهر رشت، سرپرست شهرداری و مدیران شهری نیز از بازی‌های این دوره از مسابقات فوتسال دیدن کردند.
لازم به ذکر است، با توجه به حضور تیم‌های لیگ برتری در این دوره از مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور و اینکه همه بازیکنان حاضر در آن از جمله بازیکنان نخبه و فنی فوتبال کشور هستند تیم فوتسال امید شهرداری رشت توانست در رده دوم جدول قرار گیرد که این امر از سطح کیفی و فنی بازیکنان جوان این تیم و دانش بالای کادر فنی حکایت دارد.
  • منبع خبر : شهرداری رشت