نشست هماهنگی مراسم یوم الله ۱۲ بهمن برگزارشد.
نشست هماهنگی مراسم یوم الله ۱۲ بهمن برگزارشد.
فرماندار رشت تاکید کرد: برگزاری هر چه باشکوهتر برنامه های دهه فجر، انتقال دهنده پیام مقاومت و وحدت ملت ایران به سردمداران جدید آمریکا خواهد بود.

به گزارش رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ مهندس علی فتح اللهی در نشست هماهنگی مراسم یوم الله ۱۲ بهمن و سالروز ورود معمار کبیر انقلاب به میهن اسلامی که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهداء ، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما بزرگترین و ماندگارترین اتفاقات سده اخیر در دنیا می باشد که با اراده مردم و به رهبری امام عزیز رخ داد و همین وظیفه ما را نسبت به حفظ دستاوردهای آن، سنگین می‌کند.

فرماندار رشت با اشاره به در پیش بودن بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: دهه فجر امسال از چند جهت حائز اهمیت است که از جمله آن می‌توان به آخرین گرامیداشت دهه فجر در پایان قرن حاضر و همچنین آغاز به کار رئیس جمهور جدید کشور آمریکا اشاره کرد.

 وی با تاکید بر اینکه همین موضوع،  وظیفه ما را نسبت به گرامیداشت هر چه بهتر دهه فجر امسال سنگین تر می‌کند، اظهار داشت: بایستی باشکوه هر چه بیشتر، پیام روشنی از وحدت،یکپارچگی و مقاومت خود به  دشمنان انقلاب اسلامی بدهیم.

فرماندار رشت  با بیان اینکه در شرایط حاضر وظیفه ما در برابر انقلاب بسیار سنگین است، افزود: درس اصلی انقلاب به ما، داشتن تفکر انقلابی بوده و بر همین اساس نباید  به محدودیت‌ها توجه کنیم  تا با اراده و اقدام انقلابی بر مشکلات غلبه کنیم.

مهندس فتح اللهی در پایان  با تاکید بر لزوم برگزاری دهه فجر امسال به بهترین نحو، تصریح کرد:  لازم است همه  ادارات شهرستان رشت، با استفاده از همه ظرفیت خود  در راستای برگزاری هر چه با شکوهتر برنامه های دهه فجر اقدام کنند.