دومین روز از مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور در گروه دوم به میزبانی شهرداری رشت
دومین روز از مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور در گروه دوم به میزبانی شهرداری رشت
دومین روز از مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور در گروه دوم به میزبانی شهرداری رشت در حال برگزاری است و علی صانعی سرمربی تیم ملی فوتسال امیدهای کشور نیز از نزدیک این رقابت‌ها را تماشا می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از واحد مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت _ دومین روز از مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور در گروه دوم به میزبانی شهرداری رشت و در سالن ورزشی چند منظوره شهید حاج قاسم سلیمانی شهرداری رشت واقع در میدان انتظام در حال برگزاری است.
در روز نخست این مسابقات در گروه اول که به میزبانی مشهد برگزار می‌شود تیم گهر زمین سیرجان ۲ بر یک مقاومت تهران را شکست داد ، سپاهان نوین اصفهان ۴ بر صفر رعد آران و بیدگل را از میان برداشت و فرش آرا مشهد ۲ بر ۳ مغلوب حریف خود تیم آشپزخانه مرکزی پدیده علی آباد شد.
همچنین در گروه دوم مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور به میزبانی شهر رشت در روز نخست رقابت‌ها تیم فردوس قم با دو گل از سد فولاد زرند گذشت، مس سونگون یک بر صفر استعدادهای درخشان مشهد را شکست داد و شهرداری رشت هم با دو گل مغلوب تیم گیتی پسند اصفهان شد.
از نکات قابل توجه این دوره از مسابقات حضور علی صانعی سرمربی تیم ملی فوتسال امیدهای کشور است که از نزدیک رقابت‌ها را برای استعدادیابی و انتخاب بازیکنان برتر این مسابقات جهت حضور در تمرینات تیم ملی امید فوتسال کشور تماشا می‌کند.
  • منبع خبر : شهرداری رشت