پیام معاون فرهنگی و اجتماعی و امور استانهای سازمان تامین اجتماعی به مناسبت(( روز شهداء ))
پیام معاون فرهنگی و اجتماعی و امور استانهای سازمان تامین اجتماعی به مناسبت(( روز شهداء ))
در آستانه 22 اسفندماه (( روز شهداء )) ، معاون فرهنگی و اجتماعی و امور استانهای سازمان تامین اجتماعی طی پیامی این مناسبت را گرامی داشت.

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، در پیام عادل دهدشتی ، معاون فرهنگی اجتماعی و امور استانهای این سازمان ، آمده است :

شهادت فنا شدن انسان برای نیل به سرچشمه نور و نزدیک شدن به هستی مطلق است ، شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است. ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهید روز تعظیم دلاور مردان با اخلاص و شجاع این سرزمین است که با حضور در جبهه های حق علیه باطل و تحمل سختی ها و دشواریها در برابر دشمنان تا دندان مسلح برای امنیت و آرامش مردمشان ایستادند و با نثار خون خویش نشان دادند که آموزه های دین مبین اسلام و فرهنگ والای ایثار و شهادت در اعماق وجود فرزندان این ملت ریشه دارد و برای پاسداری از ارزشهای دینی و خاک و ناموس وطنشان شهادت را در آغوش کشیده و جان به جانان تقدیم می نمایند.

در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نام سازمان تأمین اجتماعی با ۶۲ شهید در عرصه های مختلف دوران انقلاب ، هشت سال دفاع مقدس ، مدافعان حرم و تقدیم تعدادی از کارکنان بخش های درمانی در راه دفاع از سلامت ملت ایران و مبارزه با ویروس کرونا به عنوان سازمانی شهید پرور می درخشد.

لذا پاسداشت این روز بزرگ و زنده نگهداشتن یاد و خاطرات این عزیزان و تکریم و تجلیل خانواده های معزز شهداء وظیفه شرعی و انسانی آحاد جامعه در راه نیل به اهداف و ارزشهای اسلامی و آرمانهای امام راحل می باشد.  امید است به یاری پروردگار متعال در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و کسب معرفت از آن والیان طریق عشق در جهت خودسازی معنوی و تلاش بیشتر برای خدمت به هم نوعان و تحقق جامعه ای بالنده و ارزش مدار موفق و تا رسیدن به سرمنزل مقصود گامهای موثری برداریم.