دوره آموزشی سلامت روان برای بانوان شاغل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان
دوره آموزشی سلامت روان برای بانوان شاغل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان
یک دوره کارگاه آموزشی عفاف و حجاب و امور بانوان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان با عناون « سلامت روان بانوان شاغل » برای کارکنان این شرکت برگزارشد .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان بع نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان  : در این کارگاه آموزشی که توسط کبری مرادی ، هادی سیاسی سپاه ناحیه مرکزی رشت  و فعال  فرهنگی در حوزه زنان و خانواده استان تدریس شد؛ بهداشت روان بانوان شاغل در قالب فعالیت های  با انرژی ، مثبت و شاد بودن  در محیط کاری  تاکید کرد  .

وی  با اشاره  به ارزش والای زن در قرآن و  احادیث مختلف ، افزود : «   از آنجایی که سلامت زن در خانواده نقش مهم و تعیین کننده ای در استحکام خانواده و موفقیت فرزندان دارد، بنابراین روحیه زن و سبک زندگی سالم و با نشاط تعیین کننده یک خانواده سالم است و این مهم با رعایت نکات و آموزه های اسلامی به دست می آید . »

مرادی همچنین با اشاره به اینکه بیش از ۹۸ درصد وجود انسان روح و مابقی جسم اوست اظهار داشت : « اندیشه انسان در زندگی او تاثیر زیادی دارد و  برای داشتن زندگی خوب باید افکار مثبتی داشت و این مستلزم این است که می بایست اندیشه را مدیریت کرد که داشتن خواب خوب و کافی ، تغذیه درست  ، توجه به مسائل روحی -معنوی ، ورزش ، موسیقی برای داشتن اندیشه و حال خوب  مادر به عنوان رکن و اساس خانواده بسیار موثر بوده و با انتقال به سایر اعضای خانواده  موجب تحکیم بنیان خانواده می شود . »

این مراسم با حضور تعدادی از بانوان این شرکت صبح سه شنبه اول اسفند ماه سالجاری و به همت  مریم پورنصراله ، رئیس روابط عمومی و دبیر امور بانوان و ائمه عموئی ، دبیر عفاف حجاب منطقه برگزار شد و در پایان جلسه نیز به رسم یاد بود از سخنران جلسه تقدیر شد .


جلسه عفاف 3
جلسه 3

جلسه عفاف 1

  • منبع خبر : شرکت نفت گیلان