گروه‌های جهادی با مبارزه عملی و قانونی با مفسدان سبب تحقق رونق تولید می‌شوند
گروه‌های جهادی با مبارزه عملی و قانونی با مفسدان سبب تحقق رونق تولید می‌شوند
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان  با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر واجب الهی است گفت:گروه‌های جهادی با مبارزه عملی و قانونی با مفسدان سبب تحقق رونق تولید می‌شوند و فعالیت این گروه‌ها امنیت سرمایه‌گذاری در استان گیلان را دوچندان می‌کند.

به گزارش رشتستان  به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین سجاد سرافراز در نشست با جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه، با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر ستادی برای حمایت از نخبگان فرهنگی و اجتماعی است، گفت: رویکردمان مطالبه‌گری برای رفع مشکلات مردمی و پیشرفت و تعالی گیلان است.

وی با بیان اینکه به زودی تعداد گروه‌های جهادی امر به معروف در استان گیلان افزایش چشمگیری می‌یابد، افزود: هزینه فساد اداری و اقتصادی با ظهور و تاسیس گروه‌های جهادی مردمی افزایش یافته و به زودی شاهد افزایش سطح ناامنی استان برای مفسدان اقتصادی خواهیم بود.

حجت‌الاسلام سرافراز با تاکید بر اینکه گروه‌های جهادی و مردمی امر به معروف و نهی از منکر هیچ‌گونه تعارفی با مفسدان اقتصادی ندارند، تصریح کرد: حمایت‌های قضایی از گروه‌های جهادی تشدید شده و اجازه نمی‌دهیم خللی در مسیر فعالیت شرعی، قانونی و مردمی گروه‌های جهادی ایجاد شود.

وی با اشاره به رصد فعالیت دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی گیلان در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، گفت: به ۱۰ دستگاه اجرایی برتر استان گیلان در حوزه امر به معروف و نهی از منکر نشان «معروف» اعطا می‌شود که دبیرخانه این جشنواره با حضور فعالان رسانه‌ای، دانشگاهی، فرهنگی و اجتماعی و حوزوی فعالیت خواهد کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان یادآور شد: از مسئولان استان گیلان انتظار داریم تا با خدمت جهادی و مضاعف به مردم، عقب‌ماندگی‌های این استان را در مسیر پیشرفت و تعالی جبران کنند، چراکه معتقدیم با وجود نعمت‌های بی‌بدیل مشکلات بیکاری و اشتغال جوانان با کمترین همتی قابل رفع است.