واکنش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به ضرب و شتم پرستار بیمارستان ۳۱ خرداد منجیل توسط همراه یک بیمار
واکنش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به ضرب و شتم پرستار بیمارستان ۳۱ خرداد منجیل توسط همراه یک بیمار
پنج‌شنبه شب بیمارستان ۳۱ خرداد منجیل شاهد حادثه تلخ ضرب و شتم یک پرستار توسط همراه یک بیمار بود.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)؛ در پی ضرب و شتم یکی از پرستاران بیمارستان ۳۱ خرداد منجیل، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی گیلان ضمن محکوم کردن این اتفاق دردناک، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است؛

از آغاز همه‌گیری ویروس منحوس کرونا کادر بهداشت و درمان خود را بی‌منت سپر بلای مردم سرزمین‌شان کردند تا همانند فرشتگانی بی‌بال مدافع سلامت آنان باشند.

هنوز خستگی شیفت‌های پیاپی و خسته‌کننده پیک‌های پشت همدیگر کرونا در کنار داغ از دست دادن عزیزان و همکاران‌شان از یادشان نرفته است که پنج‌شنبه‌شب در اتفاقی غم‌انگیز همراه یک بیمار با تصور اینکه پرستار بیمارستان ۳۱ خرداد منجیل از بیمار وی بد رگ گرفته است وی را مورد ضرب و شتم شدید قرار داد.

تصاویر این حادثه تلخ و غم‌انگیز آنقدر دردناک است که حتی تاب و توان مشاهده و بازنشر آن نیز وجود ندارد؛ به گونه‌ای که مدافع سلامت دیروز، اکنون با «تی» کف شور به نحوی مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد که تی از شدت ضربات در جان خسته‌ی پرستار بیمارستان ۳۱ خرداد، خم شده و دست این پرستار دچار شکستگی می‌شود و همراه بیمار در ادامه اقدامات شرم‌آور دیگری همچون شکستن شیشه‌های بیمارستان و… را انجام می‌دهد.

دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن محکومیت این اتفاق مصرانه پیگیری‌های حقوقی و قضایی در خصوص این حادثه تلخ را انجام خواهد داد.

  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان