پیام مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر گیلان بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس
پیام مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر گیلان بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس
مدیرعامل هلال‌احمر استان در پیامی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: در تک‌تک روزهای هشت سال دفاع مقدس، نیروهای امدادی شریف هلال‌احمر نیز با حضور در خط مقدم در کنار مردم ایران ایستادند و با تقدیم شهدای گرانقدر و مقاومت غیرتمندانه خود، برگ‌هایی پرافتخار را در دفتر تاریخ هلال‌احمر به ثبت رساندند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی هلال احمر گیلان متن پیام هادی سلیمی‌به شرح زیر است:

«بسم رب الشهدا»

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های مردان و زنانی است که با از خودگذشتگی، خیالات شوم دشمنان اسلام و ایران را نقش بر آب کردند و برای مردم و میهن خود عزت و افتخار آفریدند.

هفته دفاع مقدس فرصتی است برای یادآوری و بازشناسی حماسه عظیمی‌که فرزندان برومند این مرز و بوم خلق کرده و قدرت پوشالی سلطه‌گران را با اراده‌ای مستحکم و ایمانی راسخ به شکست کشانده و یکی از عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر را ثبت کردند.

آنچه امروز داریم از برکت خون مطهر شهدا و مجاهدت رزمندگان غیور است که همواره باید قدردان ایثارگری‌های این عزیزان باشیم و با یادآوری روایت‌های هشت سال دفاع مقدّس و دوران پر افتخار ملتی که صبر، عزّت، وحدت و همدلی را پیشه خود ساخت تا امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد؛ ادای تکلیف نماییم تا از برکات عظیم آن بهره مند شویم.

اینجانب و خانواده بزرگ هلال‌احمر گیلان ضمن گرامیداشت و تبریک هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای جنگ تحمیلی، در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری، با آرمان‌های امام راحل و رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس تجدید میثاق می‌کنیم و سیره شهدای جنگ تحمیلی را چراغ روشن راه آینده خود قرار می دهیم.

هادی سلیمی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان

  • منبع خبر : هلال احمر گیلان