دیدار مدیرکل نوسازی مدارس گیلان با نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی
دیدار مدیرکل نوسازی مدارس گیلان با نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی
مدیرکل نوسازی مدارس گیلان با نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی دیدار و به گفتگو صمیمی پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس گیلان، صبح پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ مهندس جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی نماینده مردم شریف شهرستانهای رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در محل دفتر ایشان دیدار و در خصوص تکمیل پروژه های نیمه تمام، کمبود فضاهای آموزشی و تجهیزات مورد نیاز های مدارس و هنرستانها گفتگو کردند.

در این دیدار مهندس دقیق ضمن ارائه گزارشی مختصر از اقدامات و فعالیت های اداره کل نوسازی مدارس استان، از تحویل ۳۲ پروژه آموزشی و پرورشی با ۱۶۰ کلاس درس با زیربنای ۲۰ هزار ۷۴۸ متر در استان گیلان در شش ماهه سال جاری خبر داد.

وی با بیان اینکه اقدامات خیرین در امر مقدس مدرسه سازی بسیار ستودنی است، گفت: مشارکت ۷۵ درصدی خیرین در احداث و تحویل این تعداد پروژه ارزشمند است.

مهندس دقیق در ادامه ضمن تقدیر از حمایت ها و مساعدت های مسئولین و نمایندگان در امر مدرسه سازی، تصریح نمود: حمایت های ریاست سازمان نوسازی مدارس کشور و استاندار فرهیخته گیلان از برنامه های این اداره کل، دلگرمی مضاعفی را برای همکاران خودم فراهم می نماید.

 وی در پایان با اشاره به دغدغه های این اداره کل در بخش های مختلف ابراز داشت: امیدوارم نمایندگان محترم در بررسی و تصویب قوانین، خواسته‌ها و دغدغه‌های سازمان نوسازی مدارس را مورد اهتمام قرار داده و در راستای  بهبود وضعیت معیشت کارکنان و ارتقای کمی و کیفی فعالیت این سازمان گام‌های اساسی بردارند.

 

 

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان