برای گذشتن از داشته‌های شخصی نیاز به ظرفیت وجودی است
برای گذشتن از داشته‌های شخصی نیاز به ظرفیت وجودی است
دکتر رسول فرخی میکال - نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در آیین رونمایی از سردیس دکتر پیروز، گفت: لاهیجان زمانی که تبدیل به قطب شد می‌بایست یک بیمارستان جنرال در این شهر ساخته شود و باید اقدامات لازم جهت ساخت بیمارستان جدید جنرال در شهر لاهیجان انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( گیل وب‌دا)؛ رسول فرخی میکال – نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در آیین رونمایی از سردیس دکتر محمد صادق پیروز پزشک نیکوکار گیلانی با بیان اینکه هر عملی که انجام می‌دهیم خیر و شرش در همین دنیا نیز به ما باز می‌گردد، گفت: انسان برای گذشتن از داشته‌های شخصی نیاز به ظرفیت وجودی است.

وی با اشاره به اقدامات خیریه دکتر محمد صادق پیروز پزشک نیکوکار گیلانی، گفت: لاهیجان زمانی که تبدیل به قطب شد می‌بایست یک بیمارستان جنرال در این شهر ساخته شود و باید اقدامات لازم جهت ساخت بیمارستان جدید جنرال در شهر لاهیجان انجام شود.

نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت ایجاد اتحاد، گفت: هر جایی که اتحاد ایجاد شود اثرات آن را در سفره‌های مردم دید.

  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان