پیام تبریک مدیرکل نوسازی مدارس گیلان به مناسبت فرا رسیدن روز و هفته بزرگداشت مقام معلم
پیام تبریک مدیرکل نوسازی مدارس گیلان به مناسبت فرا رسیدن روز و هفته بزرگداشت مقام معلم
مهندس علی دقیق مدیرکل محترم نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن روز و هفته بزرگداشت مقام معلم پیام تبریک صادر نمود.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس گیلان متن کامل این پیام بدین شرح است:

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

معلمی نامی مقدس به بلندای تاریخ است که جایگاه والای آن در فرهنگ ایرانیان همواره با قداست و احترام همراه بوده و همیشه ی تاریخ شایسته سپاس و ستایش بسیارند. این انسانهای فرهیخته در پرتو شمع وجود نازنین خود، در فضای آسمانی تعلیم و تعلم زیباترین جلوه های عشق و ایثار را عاشقانه و عارفانه به تصویر کشیده و امانت دار روح و قلب انسانها هستند.

دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت اندیشمند فرزانه، شهید آیت الله مرتضی مطهری فرصت مغتنم و ارزشمندی است برای تجلیل و تکریم از فرزانگان و انسان های فرهیخته ای که رسالت گرانسنگ تعلیم و تزکیه فرزندان و ردای پرورش سازندگان جامعه را بر دوش دارند و با تربیت انسان های آگاه و عالم؛ زمینه توسعه، پیشرفت و بالندگی جامعه را نیز فراهم می کنند.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید آیت‌اله مرتضی مطهری و همه شهدای والامقام فرهنگی این مناسبت ارزشمند را به محضر معلمین عزیز، دلسوزان فرهنگ آفرین، اساتید گرانقدر و جامعه بزرگ آموزش و پرورش صمیمانه تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال مزید توفیقات روزافزون همه خدمتگزاران و مجاهدان عرصه آموزش و پرورش را مسئلت می نمایم.

دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان

 

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان