بازدید معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مرکز پاسخگویی ۴۴۰۱
بازدید معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مرکز پاسخگویی ۴۴۰۱
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور مجدد در مرکز پاسخگویی واکسیناسیون کووید _۱۹ ( ۴۴۰۱) از نزدیک در جریان چگونگی هدایت مردم به مراکز واکسیناسیون استان توسط دانشجویان فعال در این مرکز قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( و ب د ا)؛ دکتر آبتین حیدرزاده یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ با حضور در مرکز پاسخگویی واکسیناسیون کرونا (۴۴۰۱)  با دانشجویان فعال در این مرکز گفتگو کرد و از نزدیک در جریان چگونگی پاسخگویی به مردم در این مرکز قرار گرفت.
وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی به مردم درباره ی واکسیناسیون کووید_۱۹ گفت: مطمئنا با همراهی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بخش عمده ای از نگرانی های مردم در راستای چگونگی دریافت واکسن کووید_۱۹ طی ۶ ماهه گذشته رفع شده است.
معاون بهداشتی دانشگاه در این دیدار افزود: دریافت دزهای کامل واکسن و رعایت شیوه نامه های بهداشتی مهمترین و موثرترین اقدام در کنترل کووید_۱۹ از ابتدای شیوع تاکنون است و هدایت مردم به مراکز واکسیناسیون سراسر استان و ثبت نام دریافت واکسن کووید_۱۹ در منزل برای کسانی که دچار معلولیت و ضعف جسمانی هستند از طریق مرکز پاسخگویی ۴۴۰۱، گامی مهم در پیشگیری هرچه بیشتر شیوع ویروس طی ماه های گذشته و اجرای فرایند واکسیناسیون و ایجاد ایمنی جمعی در استان بوده است.
شایان ذکر است طی نزدیک به ۶ ماه گذشته بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار تماس تلفنی با مرکز پاسخگویی ۴۴۰۱ از استان گیلان و سایر نقاط کشور صورت گرفته است و رفع برخی مشکلات در دریافت کارت واکسن برای مردم در تماس با این مرکز پاسخگویی انجام شده است.

  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان