پیام تبریک مدیرکل بهزیستی گیلان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی
پیام تبریک مدیرکل بهزیستی گیلان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی
"سیدمهدی خدمت بین دانا" مدیرکل بهزیستی استان گیلان با صدور پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان، متن پیام وی به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

در عصر امروز بیش از هر دوره ی دیگری نقش ارتباطات و روابط عمومی برای آگاهی و شفافیت و رساندن پیام صحیح سازمانها به مخاطب پر رنگ گشته و در راستای انتقال اخبار، همه ی ابزارها و معلومات انسانی برای نشر پیام و اهداف سازمانی به کار گرفته می شود.

امروزه نهادهای رسمی برای حفظ و ارتقای عملکرد سازمانی خود نیازمند کسب آگاهی و اطلاع رسانی صحیح و اصولی هستند تا با تولید محتوای رسانه ای و اطلاع رسانی دقیق و شفاف، آرامش روانی جامعه را با همراهی اصحاب رسانه تثبیت کرده و از طریق فعالان عرصه روابط عمومی منعکس‌کنند.

جایگاه روابط عمومی در جامعه همواره از اهمیت بالایی برخوار است و اگر نقش مهم این جایگاه را با سخن گهربار حضرت امیرالمونین علی(ع) که در فرمان خود به مالک اشتر که او را به افکار عمومی مردم توجه می دهند و افکار توده مردم را تکیه گاه دین و جامعه اسلامی بر می شمرند، بسنجیم درخواهیم یافت که این عرصه ، موقعیت و جایگاهی بس ارزشمند و مهم است.

لذا اینجانب بدینوسیله فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به همکاران عزیز شاغل در حوزه روابط عمومی بهزیستی و تمامی فعالان عرصه روابط عمومی و ارتباطات تبریک عرض نموده و ضمن تشکر و قدردانی از تلاش ها و فعالیت های بی وقفه این عزیزان، از خداوند منان، تندرستی، شادکامی، بهروزی و عاقبت به خیری را برایشان خواستارم.

سیدمهدی خدمت بین دانا
مدیرکل بهزیستی استان گیلان

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان