بازدید های دوره ای و منظم از میز خدمت در ساختمانهای اداری سطح شرکت در حال انجام است.
بازدید های دوره ای و منظم از میز خدمت در ساختمانهای اداری سطح شرکت در حال انجام است.
تلاش می شود با بسط فرهنگ استفاده از اپلیکیشن برق من، تمامی خدمات بصورت غیر حضوری به مشترکین ارائه شود.

به گزارش رشتستان به نقل از شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان طی هماهنگی بعمل آمده از سوی معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق گیلان بازدید های دوره ای و منظم از میز خدمت در ساختمانهای اداری سطح شرکت در حال انجام است. هدف اصلی این بازدیدها تاکید بر آگاه سازی مراجعین درخصوص اپلیکیشن کاربردی ” برق من” و طرح ملی “برق امید” است و تلاش می شود با بسط فرهنگ استفاده از اپلیکیشن برق من، تمامی خدمات بصورت غیر حضوری به مشترکین ارائه شود.

از این رو و طی این بازدید ها  جواد بیدی  معاون فروش و خدمات مشترکین بهمراه  بهروز عادلی مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین ضمن مراجعه حضوری به امورهای اجرایی توزیع برق سطح استان از میز خدمت مستقر بازدید بعمل آورده و راهنمایی های لازم جهت تسهیل ارائه خدمات به ارباب رجوع و مراجعین ارائه و به سوالات موجود در خصوص طرح برق امید و اپلیکیشن برق من پاسخ می دهند.

مشترکین می توانند اپلیکشن مورد نظر را  از سه طریق سایت شرکت توزیع نیروی برق گیلان ،  سایت  برق امید و یا کافه بازار نصب کنند و باثبت  شماره شناسه ۱۳ رقمی اشتراک  برق  خود از مزایای این نرم افزار جامع  خدمت رسان بهره مند شوند.