برگزاری جلسه پژوهشی عملکرد و بررسی موانع دستگاه های اجرایی گیلان
برگزاری جلسه پژوهشی عملکرد و بررسی موانع دستگاه های اجرایی گیلان
صبح روز دوازدهم مردادماه، جلسه پژوهشی عملکرد و بررسی مشکلات دستگاه های اجرایی استان با حضور دکتر رضایی معاون پشتیبانی استانداری گیلان و سایر مدیران دستگاه های اجرایی استان در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی سازمان بهزیستی گیلان در این جلسه مسایل و مشکلات پژوهشی دستگاههای اجرایی مطرح گردید و در خصوص رفع موانع دستگاه های اجرایی در جهت پیشبرد اهداف سازمانی بر اساس ضوابط و مقررات کشوری و استانی گفتگو تبادل نظر شد.

دکتر رضایی معاون پشتیبانی استانداری گیلان در این نشست بر لزوم پیگیری مداوم و برنامه ریزی های مدون و برگزاری جلسات تخصصی تاکید کرد و گفت : مدیران دستگاه های اجرایی می بایست برنامه های مدون خود را در قالب چارچوب سازمانی اجرا کنند و احصاء مولفه های اصلی پژوهشی و لزوم توجه ویژه برای برطرف کردن موانع در الویت کاری قرار گیرد.

همچنین سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان نیز به بیان مسائل و آسیب های اجتماعی مانند اعتیاد ، سالمندی و طلاق پرداخت و گزارشی از عملکرد سازمانی  و عرضه خدمات به جامعه هدف بهزیستی در جهت بهبود وضعیت مددجویان ارائه کرد.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان