پیام تبریک فرماندار رشت به مناسبت روز شوراها
پیام تبریک فرماندار رشت به مناسبت روز شوراها
فرماندار شهرستان رشت با صدور پیامی فرا رسیدن روز شوراها را تبریک گفت.

به گزارش رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رشت؛ مهندس علی فتح اللهی با ارسال پیامی فرا رسیدن روز شوراها را تبریک گفت.

 متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بی شک همراهی، حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات یکی از پایه های اصلی استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی بوده و هست و شوراها نیز با ماهیتی مردمی و نشأت گرفته از آرای آنان، می توانند نقش بسزایی در تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام مردمی داشته باشند.

اگر چه هنوز موانعی در تحقق کامل نظام شورایی وجود دارد ولیکن حضور مبارک شوراها در پنج دوره فعالیت آنان منشاء اثرات و خدمات ارزشمندی بوده که بارقه امیدی در عرصه تعیین سرنوشت برای مردم است.

از جمله این خدمات نقش پررنگ شوراها در موضوع اخیر شیوع بیماری کرونا و در عرصه تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری و اجرای آنها در تعامل با مسئولین استانی و شهرستانی، شهرداری ها و دهیاری ها و همراهی مسئولانه آنان با مردم بود، که صحنه های بی‌بدیلی از همدلی را رقم زد.

اینجانب ضمن گرامیداشت فرارسیدن نهم اردیبهشت سالروز تاسیس نهاد شورای اسلامی، این روز را به اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای تابعه شهرستان رشت تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیق تمامی این عزیزان را در راستای انجام رسالت بزرگ شوراها و خدمت صادقانه و دلسوزانه به مردم شریف را خواستارم.

                                                                                   علی فتح اللهی

                                                                              فرماندار شهرستان رشت