لزوم توجه جدی به اقامه نماز جماعت در ادارات
لزوم توجه جدی به اقامه نماز جماعت در ادارات
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛
فرماندار رشت بر لزوم توجه جدی رؤسای ادارات به اقامه نماز جماعت با شکوه در سطح ادارات تاکید کرد.
 مهندس علی فتح اللهی در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان رشت با تاکید بر اینکه نماز مبنا و اساس تمام اعمال خیر و نیک تلقی می شود، افزود: نماز خوب، نمازی که است می تواند ما را  از بسیاری از منکرات باز دارد.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری  نماز جماعت  در ادارات،  افزود: با توجه به  شیوع بیماری کرونا، باید  نماز جماعت در ادارات  با رعایت  تمامی  دستورالعمل های بهداشتی  با قوت هرچه تمام  برگزار  شود.
فرماندار رشت ایجاد فضای محیطی مناسب در نمازخانه ادارات را بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و تصریح کرد:  ضد عفونی کردن محیط نمازخانه از نکات بسیار مهمی است که در شرایط کرونایی، باید به صورت منظم انجام پذیرد.
مهندس فتح اللهی تشویق کارمندان و ایجاد رغبت در آنان برای شرکت در نماز جماعت را از دیگر موارد قابل تامل در این راستا دانست و اظهار داشت: ایجاد فضای محیطی مناسب در نمازخانه و پخش  اذان با صوت های زیبا و دلنشین می تواند در این زمینه اثربخش باشد.
وی با  بیان اینکه تاسفانه به دلیل محدودیت های کرونایی امکان برگزاری همایش سالیانه اقامه نماز میسر نشد، افزود: با وجود این سعی می شود در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز، این همایش  در قالب جلساتی با تعداد محدود برگزار گردد.