پروژه‌های پایان یافته معطل افتتاح نماند
پروژه‌های پایان یافته معطل افتتاح نماند
استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به تسریع در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام به ویژه طرح‌های مربوط به سفر رئیس جمهور گفت: پروژه‌های پایان یافته در گیلان معطل افتتاح در زمان های مشخص نماند و در سریعترین زمان به بهره برداری برسد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از  روابط عمومی استانداری گیلان؛ اسدالله عباسی (سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲) در جلسه پیگیری و بررسی اجرای مصوبات سفر با بیان اینکه افتتاح رسمی پروژه‌ها پس از اتمام در دهه فجر و هفته دولت انجام می‌شود، اظهار کرد: پروژه‌ها بعد از اتمام کار باید بهره‌برداری شده و مردم از مزایای آن بهره‌مند شوند.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: باید دلیل توقف برخی از پروژه‌ها از سوی دستگاه‌های مربوطه در استان نیز گزارش شود.

وی با گلایه از موکول کردن انجام برخی از پروژه‌های نیمه تمام به مصوبات سفر هیات دولت، تاکید کرد: انجام این کار اجحاف به رییس محترم جمهور و دولت مردمی و انقلابی است در صورتی می توان برخی از این پروژه ها را با منابع داخلی دستگاه به انجام رساند.

استاندار گیلان بیان کرد: در مصوبات مربوط به سفر بهمن ماه ۱۴۰۰آیت الله دکتر رئیسی به استان، پروژه جدیدی آغاز نشد بلکه مبنا بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام باقیمانده از گذشته قرار گرفت از این‌رو کوتاهی در این باره پذیرفتنی نیست.

وی از مسئولان دستگاه های مختلف استان گیلان خواست تا تعهدات مربوط به مصوبات سفر و دستگاه مربوطه را جداگانه مشخص کرده و گزارش آن را به فوریت ارائه کنند.

عباسی اظهار کرد: میزان اعتبارات اختصاص یافته در پروژه های هیات دولت به معنی همه اعتبار مدنظر پروژه نیست از این‌رو مدیران دستگاه ها از اعتبارات وزارتخانه برای تکمیل آنها اقدام کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان خطاب به مدیران دستگاه‌ها اجرایی استان گفت: میزان موفقیت مدیران در انجام و تکمیل مصوبات سفر به عنوان عملکرد شان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

استاندار گیلان همچنین ضمن شنیدن گزارش معاون هماهنگی امور عمرانی و نیز مدیران دستگاه های دارای پروژه مصوب سفر ریاست جمهوری؛ دستوراتی در خصوص تسریع در تکمیل پروژه های مربوط را صادر کرد.

  • منبع خبر : استانداری گیلان