همایش تجلیل از داوطلبان هلال‌احمر گیلان مشارکت کننده در طرح ملی نذر خدمت برگزار شد
همایش تجلیل از داوطلبان هلال‌احمر گیلان مشارکت کننده در طرح ملی نذر خدمت برگزار شد
از داوطلبان هلال‌احمر گیلان مشارکت کننده در طرح ملی نذر خدمت برگزار در همایش تجلیل شد.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی هلال احمر گیلان ؛ آیین تجلیل از داوطلبان مشارکت کننده در نذر ملی خدمت در روستای موسی کلایه شهرستان املش با حضور مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان در سالن جلسات جمعیت استان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در این مراسم ضمن تجلیل و قدردانی از زحمات و مشارکت داوطلبان در کارهای عام المنفعه آنان را یاران صدیق و وفادار هلال احمر خواند که همیشه در زمان حوادث و بلایا بدون هیچ چشم داشتی به یاری همنوع می‌شتابند.

هادی سلیمی همچنین خصایص داوطلبی و علاقه مندی افراد به مشارکت در کارهای خیر را نشات گرفته از دین مبین اسلام دانست و افزود: کار داوطلبی و کمک به نیازمندان و اقشار کم درآمد و بی بضاعت یکی از کارهای مقدس ترین فعالیت هاست.

معاون امور داوطلبان هلال‌احمر گیلان نیز در این مراسم ضمن تشکر از حضور داوطلبان و خیران در مراسم، فرهنگ داوطلبی را مرهون مشارکت افرادی شمرد که خدمت به همنوع را سرلوحه کارهای خویش قرار می دهند و با روحی آمیخته از خلوص و احترام به کمک همنوع خود می روند.

در این مراسم با حضور مدیرعامل ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ، مشاور مدیرعامل ، معاون امور داوطلبان ، ریاست اداره حراست هلال‌احمر گیلان از کارکنان و داوطلبان خیر هلال احمر با اهدای هدایا و لوح تقدیر قدر دانی بعمل آمد.

 

  • منبع خبر : هلال احمر گیلان