هیچ فیدر با خاموشی ماندگار در استان نداریم
هیچ فیدر با خاموشی ماندگار در استان نداریم
محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل توزیع برق گیلان طی بازدید از فعالیت اکیپ های عملیاتی در شهر سنگر ضمن تاکید بر اینکه بخش عمده ای از خاموشی های استان بصورت کامل برطرف شده است، آخرین وضعیت شبکه های توزیع برق پس از بارش برف را ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان،مهدیزاده خاطرنشان کرد: با وجود بارش مداوم برف و بسته بودن بسیاری راه های فرعی استان، به همت ۲۲۸ اکیپ عملیاتی فیدرهای عمده و پرمشترک دارای خاموشی بصورت کامل برقدار شده اند.
مهدیزاده افزود: درحال حاضر برخی خاموشی های موردی و بخش های کوچک و منطقه ای از چند فیدر در شهرهای سنگر، سیاهکل، شفت و رشت دارای خاموشی هستند که با باز شدن راه ها و معابر همکاران همچنان مشغول خدمت رسانی هستند تا مشکلات مرتفع شوند.
مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: خوشبختانه خاموشی های وسیعی در استان اتفاق نیفتاد و عمده مشکلات تا شب گذشته بصورت کامل برطرف شد.
وی ضمن تشکر از صبر و شکیبایی مردم اظهار داشت: وظیفه توزیع برق گیلان تامین برق پایدار است و به دلیل حادث شدن مشکلات و خاموشی در برخی مناطق از هم استانی های گرامی پوزش می طلبیم.
محمد تقی مهدیزاده تاکید کرد: با بازگشایی راه ها تمام مناطق دارای خاموشی های باقی مانده تا پایان امروز برقدار خواهند شد.

  • منبع خبر : توزیع برق استان گیلان