هم افزایی و استفاده از ظرفیت قانونی همه دستگاه ها در پیاده سازی پروژه “جی نف ” در استان
هم افزایی و استفاده از ظرفیت قانونی همه دستگاه ها در پیاده سازی پروژه “جی نف ” در استان
جلسه کارگروه تخصصی پیاده سازی طرح نشانی استاندارد (جی نف ) به منظور اتخاذ تمهیدات لازم برای پیاده سازی پروژه با حضور مدیر کل پست گیلان و فرماندار آستارا در فرمانداری این شهرستان مرزی برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان ، صبح دوشنبه ۱۳ شهریور ماه ، جلسه کارگروه “جی نف ”  شهرستان مرزی بندر آستارا با حضور محمد حسین هوشنگی مدیرکل پست و دبیر کمیته پیاده سازی نشانی استاندارد استان گیلان و محمد رضا شهاب زاده فرماندار آستارا در فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

مدیر کل پست گیلان در این جلسه که در آن ، شهردار آستارا ، شهردار لوندویل و بخشداران بخش های تابعه این شهرستان حضور داشتند، ضمن تشریح مزایای پیاده سازی نظام نشانی استاندارد از احیاء کمیته های شهرستانی پروژه “جی نف ” با محوریت فرمانداران شهرستانهای استان بمنظور پیشبرد اهداف تعیین شده در این طرح خبر داد .
وی ژئوکدسازی و ایجاد نشانی استاندارد را از تکالیف قانونی واگذار شده به شرکت ملی پست دانست و افزود : هم افزایی و استفاده از ظرفیت های قانونی همه دستگاهها در پیاده سازی این پروژه  از اهداف برگزاری جلسات کارگروه “جی نف ” در شهرستانها می باشد .
هوشنگی دبیر کمیته تخصصی پروژه “جی نف ” در استان ، پلاک نشانی و نامگذاری معابر فاقد نام را دو عنصر اساسی در عملیاتی کردن طرح نشانی استاندارد برشمرد و بر لزوم تعامل شهرداری ها با هدف همپوشانی داده های مکانی و رفع مغایرت های موجود در بانک های اطلاعاتی تاکید کرد .
مدیر کل پست گیلان در ادامه خواستار برگزاری مستمر جلسات و ارائه زمانبندی در عملیات اجرایی پروژه “جی نف ” توسط کارگروه های فعال در هر شهرستان شد .
همچنین گفتنی است ؛ محمد حسین هوشنگی مدیر کل پست گیلان در حاشیه برگزاری جلسه کمیته تخصصی جی نف شهرستان آستارا ، ضمن بازدید از اداره پست این شهرستان ، از نزدیک با کارکنان دیدار و گفتگو کرد .
ارائه توضیحاتی درخصوص رعایت استانداردهای توزیع ، استفاده از ظرفیت های شهرستان مرزی آستارا با هدف جذب بازارهای جدید و افزایش ترافیک ، ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مردم منطقه و افزایش همدلی و همکاری بین کارکنان برای ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات به مردم از مهمترین مباحث مطرح شده توسط مدیر کل پست گیلان در این دیدار بود .

  • منبع خبر : پست گیلان