قرارگاه مدیریت جهادی مصرف بهینه گاز برگزار شد
قرارگاه مدیریت جهادی مصرف بهینه گاز برگزار شد
روز دوشنبه 13 آذر 1402، قرارگاه مدیریت جهادی مصرف بهینه گاز به ریاست حسین محمدیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان و با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی گاز گیلان؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در این جلسه با اشاره به اهمیت رعایت الگوی مصرف انرژی در سطوح مختلف جامعه گفت: قرارگاه جهادی مصرف گاز تا پایان سرما به صورت مستمر با قوت به فعالیت ادامه خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه علاوه بر مردم، تمامی سازمان‌های دولتی، غیردولتی، شرکت‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان باید در مصرف بهینه گاز و صرفه‌جویی همکاری لازم را داشته باشند، عنوان کرد: همه باید همکاری کنند تا قطعی گاز در بخش خانگی، واحدهای دولتی و دستگاه‌ها اتفاق نیافتد.

محمدیان در پایان ابراز امیدواری کرد تا با همکاری همه ادارات و مردم استان، این زمستان نیز همانند فصول سرد سال های گذشته با آرامش و بدون قطعی گاز سپری شود.

همچنین در این جلسه عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، گزارشی را از وضعیت مصرف گاز در استان و اقدامات صورت گرفته در زمینه مدیریت مصرف گاز و پایش دمای ادارات ارائه کرد و از همه دستگاه های اجرایی درخواست کرد تا شرکت گاز را در جهت حفظ پایداری جریان گاز و اشاعه فرهنگ مصرف بهینه در استان یاری رسانند.

  • منبع خبر : شرکت گاز گیلان