جهاد تبیین باید رویکرد یکایک ایثارگران برای جهانی شدن نظام و نهضت ما باشد .
جهاد تبیین باید رویکرد یکایک ایثارگران برای جهانی شدن نظام و نهضت ما باشد .
منتخبین جامعه ایثارگران تامین اجتماعی گیلان در نشستی صمیمانه با مشاور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در امور ایثارگران و مسئول شورای هماهنگی مشاوران وزرا در این حوزه دیدار نمودند .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، جمعی از کارکنان ایثارگر این مجموعه در نشستی صمیمانه با دکتر آزادی مشاور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در امور ایثارگران و دکتر رحیمی نسب مسئول شورای هماهنگی مشاوران وزرا در حوزه ایثارگران دیدار نمودند .

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این نشست با تبریک و پاسداشت هفته وحدت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ، با اشاره به اینکه حدود ۱۵ درصد از کارکنان را جامعه ایثارگران در گروههای مختلف رزمنده ، جانباز و خانواده شهید و فرزندان ایثارگران تشکیل میدهند اذعان داشت : در دهه ۷۰ و ۸۰ بیش از ۲۷۰ نفر از پرسنل تامین اجتماعی گیلان از جامعه شریف ایثارگران بودند که ۲۷ آزاده ، ۷۸ جانباز و بیش از ۱۵۰ رزمنده و خانواده شهید در این زمره قرار داشتند که به مرور به افتخار بازنشستگی نائل آمدند و اکنون ۱۰۹ نفر از کارکنان در جرگه ایثارگران قرار دارند که بخش عمده ای از آنان را فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران تشکیل میدهند .

دکتر مسعود آزادی مشاور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در امور ایثارگران نیز در این نشست با بیان اینکه عرصه جهاد پایان پذیر نبوده و ما ایثارگران باید باز هم با روشنگری و نقش آفرینی در پاسداری از ارزشها در وسط میدان باشیم اظهار داشت : در راستای رعایت شأن و منزلت این قشر عزیز ، بخشنامه تجلیل و تکریم از ایثارگران توسط مقام عالی وزارت به دستگاههای زیر مجموعه ابلاغ گردیده و شورای مشاوران سازمانها و دستگاههای حوزه وزارتی نیز با هدف هم افزایی و استفاده مناسب از ظرفیتها شکل گرفته و ایجاد سامانه ای به عنوان بانک اطلاعات جامع ایثارگران نیز از دستاوردهای آن میباشد .

دکتر رحیمی نسب دبیر شورای هماهنگی مشاورین وزراء در امور ایثارگران نیز با تقدیم بهترین سلامها و تحیات به حاضرین در جلسه آنها را از ارزشمندترین اقشار جامعه برشمرد .

ایشان با بیان اینکه کار در سازمان تامین اجتماعی و ترکیب و تلفیق آن با داشتن نشان افتخار ایثارگری بسیار مقدس و شریف است ضمن اشاره به وجود ریشه برخی نارضایتی ها از فضای ادارات در سطح کشور ، اذعان داشت : نباید عملکرد ناصواب یک کارمند سبب لطمه به نظام و ارزشهای آن گردد .

دبیر شورای هماهنگی مشاورین وزراء با مقایسه نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن با قبل از انقلاب ، با اشاره به مظلومیت نظام ، با بیان اینکه نظام و نهضت ما جهانی خواهد شد بر ضرورت جهاد تبیین و نقش ایثارگران در روایتگری و مشارکت در گفتمان این مهم تاکید نمود .

در این دیدار صمیمانه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان ، نماینده امور ایثارگران اداره کل تامین اجتماعی و فرمانده پایگاه شهید فیاض بخش این مجموعه و تعدادی از ایثارگران به طرح برخی مسائل و دغدغه های این قشر پرداخته و از حمایتها و برنامه های تمهید شده در جهت صیانت و تقویت جایگاه ایثارگران قدردانی نمودند .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان