تقدیر مدیرکل بهزیستی گیلان از همکاران نابینا و کمی بینای بهزیستی استان
تقدیر مدیرکل بهزیستی گیلان از همکاران نابینا و کمی بینای بهزیستی استان
ظهر روز سی ام مهرماه، سید مهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی استان گیلان ، طی نشستی صمیمانه بمناسبت گرامیداشت هفته نابینایان از همکاران نابینا و کم بینای اداره کل بهزیستی گیلان و شهرستان ها در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی گیلان تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از  روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ سیدمهدی خدمت بین دانا در نشست صمیمانه با همکاران نابینا و کم بینای بهزیستی، ضمن گرامیداشت هفته نابینایان از تلاش های این همکاران در حوزه های مختلف تشکر کرد و گفت: همکاران دارای اختلال بینایی در بهزیستی علیرغم داشتن شرایط ویژه همواره دلسوزانه و مجدانه کار خود را انجام می دهند که این امر بسیار ارزشمند است و سبب می شود تا قدردان این عزیزان باشیم و این مناسبت نیز فرصتی مغتنم است تا از تلاش و حضور دلسوزانه این همکاران در حوزه های مختلف تشکر کنیم.

وی در خصوص پیگیری مشکلات این همکاران خاطر نشان کرد: حل مشکلات همکاران توانخواه موضوعی است که با جدیت پیگیری می شود و مطمئنا هر موردی که در چارچوب قانون و روال سازمانی باشد برای همکاران توانخواه اعمال خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی گیلان در پایان، همکاران نابینا و کم بینای را چشم و چراغ بهزیستی خواند و اظهار داشت: این سازمان متعلق به  همکاران توانخواه و سایر مددجویان است و ما نیز امانتدار این عزیزان هستیم و قطعا با تمام توان در خدمت مددجویان خواهیم بود.

شایان ذکر در پایان این دیدار، سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان، با اهدای لوح سپاس و هدایایی از همکاران نابینا و کم بینا، تقدیر کرد.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان