همه ما به خانواده شهداء و ایثارگران مدیون هستیم و خدمت به آنها را افتخار خود میدانیم
همه ما به خانواده شهداء و ایثارگران مدیون هستیم و خدمت به آنها را افتخار خود میدانیم
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در میز خدمت پاسخگوئی به ایثارگران و خانواده های شهداء که به همت بنیاد شهید استان برگزار گردید شرکت و ضمن پاسخگوئی به سوالات ، به امور بیمه ای مراجعه کنندگان رسیدگی نمود .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، به دنبال دعوت صورت گرفته از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از برخی مدیران برای مشارکت در اجرای میز خدمت پاسخگوئی به مشکلات خانواده های شهداء و ایثارگران ، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این برنامه حضور یافت .

کیوان مرتضوی در میز خدمت برپا شده در محل نمازخانه اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ، ضمن بررسی مسائل و دغدغه های مطروحه از سوی مراجعه کنندگان در زمینه امور بیمه ای ، به موارد درخواستی آنان رسیدگی و پاسخگوئی لازم ارائه نمود .

وی در این برنامه در گفتگو با خبرنگار صدا و سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه همه ما امنیت و حفظ مرزها و کیان و عزت خود را مرهون جانفشانی و ایثارگری این عزیزان میباشیم اذعان داشت به دنبال فراخوان انجام شده و حسب احساس وظیفه و دینی که به این عزیزان داریم با افتخار این دعوت را لبیک گفته و امروز از حضور در این جمع معنوی و مخلص که نمادی از جهاد در راه خدا و اسوه های ایثار و فداکاری هستند مسرور و خوشنود میباشم و امیدواریم تا بتوانیم گره گشائی از برخی دغدغه های آنها در حوزه کار تخصصی باشیم .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه همه ما به خانواده شهداء و ایثارگران مدیون هستیم اذعان داشت خدمت به تمامی آحاد جامعه توفیقی بزرگ و نعمتی از جانب پروردگار است و در این بین خدمت به این قشر از خود گذشته و صبور افتخاری برای ما محسوب می گردد .

شایان ذکر است در این میز خدمت که به ابتکار بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان تشکیل شد استاندار و جمعی دیگر از مدیران کل سایر دستگاهها نیز حضور داشتند .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان