استاندار گیلان در جمع صمیمی کودکان، نوجوانان و جوانان پرورشگاه مژدهی رشت حضور یافت
استاندار گیلان در جمع صمیمی کودکان، نوجوانان و جوانان پرورشگاه مژدهی رشت حضور یافت
همزمان با سالروز ولادت باسعادت امام علی (ع) و روز پدر و مقارن با ایام الله دهه فجر، استاندار گیلان با حضور در پرورشگاه مژدهی رشت، با کودکان، نوجوانان و جوانان این مرکز دیدار و در فضایی صمیمی گفت وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی عصر (شنبه ۱۵ بهمن ماه) همزمان با سالروز ولادت با سعادت مولای متقیان امام علی(ع) و روز پدر و ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، پس از ورود به پرورشگاه مژدهی رشت از بخش‌های مختلف نگهداری فرزندان این مرکز بازدید کرد.

وی در نشستی صمیمی با کودکان، نوجوانان و جوانان حاضر در محل، ضمن تبریک ایام پرفضیلت ماه رجب و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برای همه‌ آینده سازان این مرز و بوم آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تبریک ولادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) و روز پدر و مرد و نیز گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه توجه و رسیدگی به ایتام سیره حضرت علی(ع) بود؛ افزود: این کودکان از نظر عاطفی از نعمت پدر محروم هستند از این به مناسبت روز پدر به آن‌ها سرکشی کردیم که دست‌کم بتوانیم بخشی از نیازهای معنوی و نیز مادی همچون نیازهای ورزشی و آموزشی آن ‌ها را برآورده کنیم.

دکتر عباسی اظهار داشت: امیر المومنین (ع) مولای متقیان به ایتام توجه خاصی داشتند و ما هم تلاش می کنیم به هر شکلی در حمایت از بهزیستی و یا موسسات خیریه به آن‌ها رسیدگی و توجه کنیم . استاندار گیلان با قدردانی از تلاش پرسنل این مرکز بیان کرد: این افراد خدمات ارزنده ای را به کسانی که دچار محرومیت هایی شده اند، انجام می دهند و ما نیز اهتمام داریم تا هر آنچه از دست مان بر می‌آید ، انجام دهیم.

دکتر عباسی همچنین در گفتگو با مسئولان و مدیران پرورشگاه مژدهی رشت، بر ضرورت رسیدگی به مایحتاج و برنامه ریزی برای آینده‌ فرزندان نگهداری شده در این مرکز تاکید و برای تداوم پیگیری امورات در این پرورشگاه اعلام آمادگی کرد.

همچنین استاندار گیلان دستور پرداخت کمک به پرورشگاه مژدهی را صادر و به هر یک از یتیمان و کودکان بی سرپرست وکارکنان پرورشگاه هدیه ای به یمن میلاد امام علی(ع) تقدیم کرد.

  • منبع خبر : استانداری گیلان