فرماندار رشت از پرستاران بیمارستان های آریا و قائم تقدیرکرد.
فرماندار رشت از پرستاران بیمارستان های آریا و قائم تقدیرکرد.
مهندس علی فتح اللهی:جایگاه پرستار و از خود گذشتگی های آنان، بیش از هر زمانی برای همگان مبرهن است.

فرماندار رشت با حضور در بیمارستان های آریا و قائم از زحمات پرستاران و کادر درمان این دو بیمارستان در راستای درمان بیماران کرونایی تقدیر کرد.

به گزارش رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ مهندس علی فتح اللهی فرماندار شهرستان رشت به اتفاق سرهنگ محمود حافظی فرمانده انتظامی شهرستان رشت و طاهره زاهدصفت مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در بیمارستان آریا و قائم از تلاش پرستاران و کادر پزشکی این بیمارستان ها در  راستای درمان بیماران کرونایی تقدیر و تشکر کرد.
رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان رشت همچنین ضمن دیدار با رؤسای بیمارستان های آریا و قائم از امکانات و تجهیزات این دو بیمارستان نیز بازدید کرد.
مهندس علی فتح اللهی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه روز پرستار امسال متفاوت ترین روز در تاریخ انقلاب اسلامی بوده است، تصریح کرد: نظر به اینکه به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری مراسمی در خور شان پرستاران، مهیا نشد، وظیفه خود دانستیم برای عرض خدا قوت به صورت حضوری خدمت پرستاران و مدافعان عرصه سلامت این دو بیمارستان که سهم به سزایی در درمان بیماران کرونایی داشتند، برسیم.
مهندس فتح اللهی با تاکید بر اینکه در روز پرستار امسال، جایگاه پرستار و از خود گذشتگی های آنان، بیش از هر زمانی برای همگان مبرهن است، خاطرنشان کرد: همه ما ما مدیون جانفشانی ها و از خودگذشتگی این قشر زحمتکش هستیم.