نشست نمایندگان شورای صنفی دانشجویان با معاونین دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد
نشست نمایندگان شورای صنفی دانشجویان با معاونین دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد
درراستای بررسی مسایل صنفی و رفاهی ، نشست نمایندگان شورای صنفی دانشگاه با معاونین فرهنگی و دانشجویی و توسعه مدیریت ،منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا) ؛ طی نشست جمعی از نمایندگان شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با معاونین فرهنگی و دانشجویی و توسعه مدیریت ، منابع  و برنامه ریزی دانشگاه ، مسایل و مشکلات پیش رو از جمله ؛ افزایش کیفیت و تنوع غذای دانشجویی ، توزیع به موقع غذا در سلف سرویس های دانشجویی و خوابگاه ها و همچنین برقراری سرویس ایاب و ذهاب و حقوق کارورزان واحد پردیس  بین الملل دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.
دکتر فردین مهرابیان- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در این نشست، اظهار داشت : با تغییر شیوه تهیه مواد اولیه ، نحوه طبخ و توزیع غذا و … از اول تیر ماه  سال جاری تلاش  ما بر این است تا کیفیت مواد اولیه خریداری شده افزایش یابد و در نهایت، غذای سالم با کیفیت بهتر در اختیار دانشجویان قرار گیرد.
وی درادامه با تاکید براینکه تامین نیازها ، سلامت و آرامش دانشجویان رسالت اصلی ما است، تصریح کرد :  تا کنون در راستای ساماندهی مسایل و مشکلات تغذیه ای جلسات اضطراری مکرری با حضور مدیران و روسای حوزه دانشجویی طی هفته اخیربرگزار شد و تلاش ما این است تا در  روزهای پایانی ترم که فصل امتحانات دانشجویان است توجه ویژه ای به نیاز های تغذیه ای آنها داشته باشیم.
دکتر سید مهدی موسوی –  سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه نیز در این نشست ضمن اعلام  مساعدت  درخصوص تامین اعتبار برای ارائه خدمات بهتر به دانشجویان، اظهار داشت : در طی روزهای آتی با  تلاش و همدلی همه کارکنان  در دانشگاه  و با صبوری و همکاری دانشجویان بهبود کیفیت تغذیه (دانشجویان  ) را شاهد خواهیم بود.
لازم به ذکر است : در نشست مذکور مدیر حراست دانشگاه ،مدیر دانشجویی ،  مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه  ، ریاست اداره تغذیه و ریاست اداره خوابگاه دانشجویی و مسئول مالی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز حضور داشتند./ص

  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان