مراسم گلباران محل شهادت شهیدان انصاری و نورانی
مراسم گلباران محل شهادت شهیدان انصاری و نورانی
نماینده عالی دولت در گیلان منافقین را یکی از مدعیان شعار زن زندگی آزادی دانست و گفت: محل شهادت شهید انصاری، سند جنایات مدعیان زن زندگی آزادی است که در برهه‌های مختلف باعث ترور نخبگان این مرز و بوم شدند.

به گزارش پایگاه خبری  رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ محل شهادت شهید علی انصاری تنها استاندار شهید کشور و شهید علیرضا نورانی معاون عمرانی وی در خیابان لاکانی رشت با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان، مهندس کیا عاشوری سرپرست فرمانداری رشت، خانواده این شهیدان گرانقدر و شماری از مسئولان استانی، گلباران شد.

نماینده عالی دولت در این مراسم با بیان اینکه شهدا در راه استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را فدا کردند، اظهار کرد: شهدایی همچون شهید انصاری و نورانی در راه اعتلای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی جان ‌خود را فدا کردند

دکتر اسدالله عباسی با اشاره به وفاداری زینب‌گونه خانواده شهدا در جهت انتقال پیغام شهدای انقلاب اسلامی گفت: همسر شهید گرانقدر علی انصاری زینب گونه پیام این شهید را به نسل جدید منتقل کردند.

وی، منافقین را یکی از مدعیان شعار زن زندگی آزادی دانست و افزود: محل شهادت شهید انصاری، سند جنایات مدعیان زن زندگی آزادی است که در برهه‌های  مختلف باعث ترور نخبگان این مرز و بوم شدند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به ویژگی‌های شهیدان انصاری و نورانی، گفت: کمال، انسانیت، توسل به پروردگار، ولایتمداری و طاعات بی چون و چرا از امام و رهبری از جمله ویژگی‌های بارز شهیدان انصاری و نورانی است.

دکتر عباسی ادامه داد: مردمی بودن، خلوص، عملکردی جهادی و ولایتمدار بودن از مهمترین ویژگی‌های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بوده است و دشمن با آشنایی به این ویژگی شهدا، سعی در نابودی کشور دارد.

وی با بیان اینکه شهید انصاری در آمریکا قرآن به دست گرفته و برای عمران و توسعه کشور حرکت کردند، تصریح کرد: منافقین که اکنون توسط کشور آلبانی و کشورهای اروپایی به بیرون رانده شدند، با شناسایی چهره‌های تاثیرگذار انقلاب در اوایل دهه ۶۰ بسیاری از این افراد را ناجوانمردانه ترور کردند تا مانع از توسعه کشور شوند.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه مدیران به ویژگی‌های مدیران دهه نخست انقلاب اسلامی، بیان کرد: تمامی کارگزاران انقلاب اسلامی باید مدیران اوایل انقلاب به مانند شهید رجایی، باهنر، بهشتی، انصاری و نورانی را سرلوحه امور خود قرار داده و به طور جهادی برای حل مشکلات کشور تلاش کنند.

همسر شهید انصاری نیز در این مراسم با بیان اینکه این شهید بزرگوار نماد بارز خانواده دوستی و مدیری در تراز انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: شهید علی انصاری در تمامی امور پروردگار و أهل البیت (ع) را در نظر گرفته و از هیچ تلاشی برای کمک به مردم در حوزه‌های مختلف دریغ نمی کردند.

دانش کاظمی کمک به ایتام و نیازمندان را یکی از ویژگی‌های بارز شهید انصاری دانست و گفت: این شهید گرانقدر در ایام مختلف سال به ایتام و نیازمندان کمک کرده و همواره در تلاش برای خوشحالی مردم از هر قشری بود.

  • منبع خبر : فرمانداری رشت